«Τα πήρε» η Καμηλά με τον Λιάγκα: «Μου έρχεται εμετός» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

«Τα πήρε» η Καμηλά με τον Λιάγκα: «Μου έρχεται εμετός»

«Τα πήρε» η Καμηλά με τον Λιάγκα: «Μου έρχεται εμετός»Στη σημερινή εκπομπή «Το Πρωινό», ο Γιώργος Λιάγκας σχολίασε τη Ζέτα Μακρυπούλια και τη Έλενα Παπαρίζου, των οποίων ο γάμος καθυστερεί.
Ο παρουσιαστής της εκπομπής συγκεκριμένα δήλωσε: «Πώς γίνεται η Μακρυπούλια και οι Παπαρίζου να είναι τόσο ωραίες γυναίκες, αλλά να το έχει η μοίρα τους να μη θέλει κάποιος να τις παντρευτεί;». 
Με αφορμή τα λόγια αυτά, η Αλέκα Καμηλά αλλά και η Κατερίνα Καινούργιου απάντησαν μέσα από την εκπομπή τους «Όλα Παίζουν», φανερά ενοχλημένες...
Η Αλέκα Καμηλά συγκεκριμένα δήλωσε: «Εμένα δεν μου αρέσει καθόλου αυτός ο διαχωρισμός. ''Δεν τις παίρνει κανείς, δεν τις παντρεύεται κανείς''. 
Αυτές μπορεί να μη θέλουν. Όλα εξαρτώνται πια από τον άνδρα; Ποιος θα μας πάρει και ποιος δεν θα μας πάρει και θα μας παντρευτεί; Μου έρχεται εμετός».


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: