Η προσωπική εξομολόγηση της Έλλης Στάη: Ποιον φόβο δεν έχει ξεπεράσει; | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Η προσωπική εξομολόγηση της Έλλης Στάη: Ποιον φόβο δεν έχει ξεπεράσει;

Η προσωπική εξομολόγηση της Έλλης Στάη: Ποιον φόβο δεν έχει ξεπεράσει;Η Έλλη Στάη μίλησε στο περιοδικό «People» για τη δημόσια εικόνα της αλλά και για το πώς είναι η ίδια στις προσωπικές της σχέσεις.
Βγά­ζει ποτέ την Έλλη έξω από το brand name «Έλλη Στάη»; «Αυτό είναι δύσκολο. Γιατί έχω μάθει κι εγώ να κρύ­βομαι πίσω από το brand name. 
Για να μη βγάζω εύκολα συναισθήματα, γιατί όταν βγάζεις συναισθήματα εύκολα, εί­σαι ευάλωτος...
 Αυτό το φοβάμαι, είναι αλήθεια, ακόμη. 
Πρέπει να υπάρχουν άνθρωποι που θα σου τα ξεκλειδώσουν, με τους οποίους θα αισθανθείς ασφα­λής. Με τους φίλους που έχω από παλιά είναι πιο εύκολο. 
Οι άλλοι άνθρωποι μπερδεύονται, όμως, με αυτό που βλέ­πουν ως “δημόσια εικόνα”. Βάσει αυτής της εικόνας, έχουν σχηματίσει μια γνώμη. Έτσι, είμαι κι εγώ επιφυλακτική, είναι και οι άλλοι» αποκάλυψε η ίδια.


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: