Στράτος Τζώρτζογλου: «Έκανα σεξ για να έχω λόγο ύπαρξης» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Στράτος Τζώρτζογλου: «Έκανα σεξ για να έχω λόγο ύπαρξης»

Στράτος Τζώρτζογλου: «Έκανα σεξ για να έχω λόγο ύπαρξης»Στο «Πρωινό» του Γιώργου Λιάγκα και της Φαίης Σκορδά, ήταν καλεσμένος ο Στράτος Τζώρτζογλου.
Ο ηθοποιός που βρίσκεται πια στην Αμερική, μίλησε για τον ρόλο που έχει παίξει το σεξ στη ζωή του και απάντησε αν είναι οι Ελληνίδες καλύτερες από τις γυναίκες άλλων χωρών.
«Στο θέμα του σεξ μάλλον τείνω προς τις Ελληνίδες γιατί είναι παθιάρες...
Βέβαια έχουν και τα αρνητικά, η ζήλεια θα είναι ακόμα πιο δυναμική μια και το σεξ είναι πιο μεσογειακό.
Κυρίως με Ελληνίδες έχω κάνει σεξ στη ζωή μου», είπε ο Στράτος Τζώρτζογλου.
Ο ηθοποιός μίλησε και για την περίοδο που το σεξ έπαιζε κυρίαρχο ρόλο στη ζωή του. 
«Ήμουν υπερσεξουαλικός. Κάποτε για να έχω και κάποιο λόγο ύπαρξης έπρεπε να κάνω και σεξ. Τώρα δε χρειάζεται, είμαι ευτυχισμένος».


Σου άρεσε;

Σχολίασε