Η μόδα της εποχής που θέλει όλους τους κορυφαίους σταρ του πλανήτη να διατηρούν για τους θαυμαστές τους προσωπικές σελίδες στον κυβερνοχώρο φαίνεται ότι επηρέασε και τη γυναίκα-σύμβολο του παλιού ελληνικού κινηματογράφου, τη Ζωή Λάσκαρη.
Η ηθοποιός των μεγάλων επιτυχιών με αφορμή τη συμπλήρωση τον Δεκέμβριο που μας έρχεται των 70 της χρόνων, αποφάσισε να ταξιδέψει στο παρελθόν, συμπαρασύροντας μέσα από τις σελίδες του site της και τους χρήστες του διαδικτύου...
Οι επισκέπτες του zoelaskari.gr έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν την ηθοποιό μέσα από ένα πλούσιο φωτογραφικό υλικό από κάθε δεκαετία της ζωής της και να μάθουν τα πάντα για εκείνη μέσα από ένα άκρως αναλυτικό βιογραφικό, στο οποίο η ηθοποιός δεν διστάζει να αποκαλύψει ακόμα και την ηλικία της.
Στην ιστοσελίδαυπάρχει πλήρης ενημέρωση και για την καλλιτεχνική πορεία της Ελληνίδας ντίβας, από την πρώτη της κιόλας κινηματογραφική επιτυχία, το 1961 στην ταινία «Κατήφορος» δίπλα στον Νίκο Κούρκουλο με την υπογραφή της Φίνος Φιλμ, μέχρι και τους ρόλους που επέλεξε να ερμηνεύσει στο θεατρικό σανίδι δίπλα σε κορυφαία ονόματα.
Οι θαυμαστές της Ζωής Λάσκαρη θα έχουν την ευκαιρία να μαθαίνουν όλα τα τελευταία καλλιτεχνικά νέα της, αφού η ηθοποιός, εκτός του ότι θεατρικά εξακολουθεί να μας απασχολεί με τους ρόλους της, επιστρέφει έπειτα από 32 χρόνια και κινηματογραφικά, με τη συμμετοχή της στη χολιγουντιανών προδιαγραφών ταινία «The Republic» του νεαρού σκηνοθέτη Δημήτρη Τζέτζα, δίπλα στον Γιώργο Κιμούλη, τον Γιάννη Στάνκογλου και άλλους σπουδαίους ηθοποιούς.
Το site
Η δημιουργία του zoelaskari.gr μπορεί να έγινε μέσα στο 2014, όπως αναγράφεται και στην αρχική σελίδα, ωστόσο η ηθοποιός και οι εμπνευστές του δούλευαν αρκετό διάστημα νωρίτερα, αφού τόσο η συγκέντρωση όλου του υλικού και η ταξινόμησή του όσο και οι οδηγίες της Ζωής Λάσκαρη για το πώς επιθυμούσε να είναι η σελίδα απαιτούσαν χρόνο και σεβασμό στο αποτέλεσμα.
Η δημιουργία του zoelaskari.gr μπορεί να έγινε μέσα στο 2014, όπως αναγράφεται και στην αρχική σελίδα, ωστόσο η ηθοποιός και οι εμπνευστές του δούλευαν αρκετό διάστημα νωρίτερα, αφού τόσο η συγκέντρωση όλου του υλικού και η ταξινόμησή του όσο και οι οδηγίες της Ζωής Λάσκαρη για το πώς επιθυμούσε να είναι η σελίδα απαιτούσαν χρόνο και σεβασμό στο αποτέλεσμα.
Παράλληλα με το διαδικτυακό ταξίδι της, πληροφορίες θέλουν την ξανθιά καλλονή με τη βοήθεια του αγαπημένου της συνεργάτη Γιώργου Σιδέρη να ετοιμάζει και τη βιογραφία της, η οποία θα κυκλοφορήσει μέσα στο επόμενο διάστημα.
Μέσα από το βιβλίο της η ηθοποιός θα αναφερθεί σε όλες τις σημαντικές στιγμές της ζωής της που τη βοήθησαν να εξελιχθεί σ' αυτό που είναι σήμερα, καθώς και σε όλους εκείνους που βρέθηκαν στο διάβα τής καλλιτεχνικής πορείας της και την ανέδειξαν σε σούπερ σταρ, σε μια εποχή που το θέαμα είχε ανάγκη την τέλεια ομορφιά της.
«Enter» στη λάμψη και τις αισθησιακές πόζες
Η αγάπη της Ζωής Λάσκαρη για τον κυβερνοχώρο και τα social media ξεκίνησε το 2012, όταν αποφάσισε να αποκτήσει το δικό της προφίλ στο facebook.
Μέσα από εκεί, η πανέμορφη ηθοποιός, εκτός του ότι είχε τη δυνατότητα να έρθει πιο κοντά με τους θαυμαστές της, βρήκε την ευκαιρία από τις αναρτήσεις της να αποχαιρετήσει ανθρώπους του θεάματος που έφυγαν από τη ζωή, να σχολιάσει με τον τρόπο της κοινωνικά και πολιτικά θέματα που απασχόλησαν την επικαιρότητα, να κάνει κριτική για καλλιτεχνικά δρώμενα που παρακολούθησε, αλλά και να μοιραστεί πρόσφατες φωτογραφίες της από επαγγελματικά ταξίδια και θεατρικές πρόβες.
Ενδιαφέρον όμως παρουσιάζουν και οι αναρτήσεις της με απόψεις σχετικά με τη ζωή, με πολλούς από τους διαδικτυακούς φίλους της να την επαινούν για τα πιστεύω της και να σχολιάζουν κι εκείνοι με τη σειρά τους τις δηλώσεις της.
«Εζησα λοιπόν και δημιούργησα για να φτάσω πια σε μια ηλικία όπου να μπορώ να πω ευλογημένος ο Θεός που μου έδωσε τα φόντα -γιατί δεν τα είχα, γιατί κάνεις μας δεν τα έχει, ερχόμαστε "γυμνοί" στον κόσμο- να κάνω πέντε πράγματα στη ζωή μου μέσα από τα οποία να γίνω λίγο καλύτερος άνθρωπος» έγραψε πρόσφατα η Ζωή Λάσκαρη, ενώ σε άλλη ανάρτησή της σημείωσε: «Η αξία της ζωής δεν καθορίζεται από μια επιτυχία ή μια αποτυχία».
Το φωτογραφικό άλμπουμ της μοναδικής Ζωής Λάσκαρη αποδεικνύει πως η ηθοποιός, εκτός από μια πραγματικά όμορφη γυναίκα, υπήρξε και εξακολουθεί να είναι το απόλυτο fashion icon σε κάθε εποχή.
Μοναδικό στιλ
Τόσο οι στιλιστικές κι ενδυματολογικές επιλογές της όσο και τα μαλλιά της ακολουθούν τη μόδα, με το τελικό αποτέλεσμα να εκπέμπει πάντα φινέτσα και μοναδικό στιλ.
Μοναδικό στιλ
Τόσο οι στιλιστικές κι ενδυματολογικές επιλογές της όσο και τα μαλλιά της ακολουθούν τη μόδα, με το τελικό αποτέλεσμα να εκπέμπει πάντα φινέτσα και μοναδικό στιλ.
Αλλωστε μια γυναίκα που στα 15 της ανακηρύχθηκε Σταρ Ελλάς και λίγα χρόνια μετά κατατάχθηκε στα αγαπημένα κορίτσια του σπουδαίου Φιλοποίμενα Φίνου, παίζοντας πάντα και μόνο πρωταγωνιστικούς ρόλους, είναι φυσικό πως όχι μόνο θα διαγράψει πετυχημένη καριέρα στον χώρο του θεάματος, αλλά θα γίνει και το είδωλο για χιλιάδες γυναίκες που θα επιλέξουν να την αντιγράψουν.
Ετσι, δεν ήταν λίγες εκείνες που τόλμησαν να φορέσουν τα μικροσκοπικά μπικίνι που εκείνη λάνσαρε μέσα από τα μιούζικαλ του Γιάννη Δαλιανίδη, ενώ λίγα χρόνια αργότερα αρκετές τόλμησαν και κάλυψαν τα μαλλιά τους -όπως εκείνη- με εντυπωσιακά τυρμπάν, αφήνοντας ακάλυπτο κάθε σημείο του προσώπου τους.
Στις φωτογραφίες, εκτός από τη Ζωίτσα, όπως την αποκαλούν πάντα οι θαυμαστές της, που εξακολουθούν να την αγαπούν και να χειροκροτούν κάθε νέα καλλιτεχνική προσπάθειά της, εντύπωση προκαλούν και τα πρόσωπα που την πλαισιώνουν.
Στο άλμπουμ υπάρχουν μοναδικές στιγμές με τις αξέχαστες Αλίκη Βουγιουκλάκη και Τζένη Καρέζη, που μαζί με τη Ζωή Λάσκαρη στα τέλη της δεκαετίας του '60 θεωρούνταν οι μεγαλύτερες ντίβες και οι πιο εμπορικές σταρ στην Ελλάδα, αλλά και φωτογραφίες με ηθοποιούς μαζί με τους οποίους συνεργάστηκε, είτε στον κινηματογράφο είτε στο θέατρο, κάποιοι από τους οποίους, όπως ο Γιάννης Μπέζος ή ο Σπύρος Παπαδόπουλος, τότε ήταν σχεδόν στο ξεκίνημά τους.
Επίσης, ιδιαίτερες είναι εκείνες με όλα τα μεγάλα πολιτικά πρόσωπα της εποχής που παρακολουθούσαν κάθε πρεμιέρα της, αλλά κι εκείνες με τους αγαπημένους της, τον σύζυγό της Αλέξανδρο Λυκουρέζο και τις λατρεμένες κόρες της Μάρθα και Μαρία - Ελένη.
Γέλια και θλίψη
Ξεχωριστές κι εκείνες με την εγγονή της Ζένια από τα πρώτα χρόνια της ζωής της, τότε που τίποτα δεν προμήνυε το κακό που θα συνέβαινε στην οικογένεια με τον αιφνίδιο θάνατο του συζύγου της Μάρθας και πατέρα της Ζένιας, Βλάσση Μπονάτσου.
Γέλια και θλίψη
Ξεχωριστές κι εκείνες με την εγγονή της Ζένια από τα πρώτα χρόνια της ζωής της, τότε που τίποτα δεν προμήνυε το κακό που θα συνέβαινε στην οικογένεια με τον αιφνίδιο θάνατο του συζύγου της Μάρθας και πατέρα της Ζένιας, Βλάσση Μπονάτσου.
Από το άλμπουμ δεν λείπουν φυσικά και οι φωτογραφίες από τη γυμνή φωτογράφιση της ηθοποιού στη Δήλο για πασίγνωστο περιοδικό το 1985, η οποία έκανε την αρχή ώστε και πολλές άλλες καταξιωμένες σταρ να τολμήσουν να βγουν από τα ρούχα τους.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτονται στο site και το βιογραφικό σημείωμα, η Ζωή Λάσκαρη γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 12 Δεκεμβρίου 1944. Το πραγματικό της όνομα είναι Ζωή Κουρούκλη. Φοίτησε στη σχολή Βαλαγιάννη, στη σχολή καλογραιών Καλαμαρί και στη σχολή του Πέλλου Κατσέλη. Το 1959, σε ηλικία μόλις δεκαπέντε χρόνων στέφθηκε Σταρ Ελλάς.
Εζησε για δύο χρόνια στην Αμερική. Το 1961 ο Φίνος την επιλέγει για πρωταγωνίστρια στον «Κατήφορο» και υπογράφει μαζί του αποκλειστικό συμβόλαιο συνεργασίας. Η ταινία είναι εισπρακτικά η πιο εμπορική της σεζόν 1961-62, καθιερώνοντας τη Ζωή Λάσκαρη ως μόνιμη πρωταγωνίστρια και ως μία από τις πιο λαμπρές σταρ της χρυσής εποχής του κινηματογράφου.
Για να μη γίνεται σύγχυση με την ξαδέρφη της Ζωή Κουρούκλη, η οποία ήταν ήδη γνωστή τραγουδίστρια, ο Φίνος τη «βαφτίζει» Ζωή Λάσκαρη, εμπνευσμένος από το όνομα ενός Ιταλού.
Τα επόμενα χρόνια θα πρωταγωνιστήσει σε όλες τις μεγάλες εισπρακτικές επιτυχίες του Φίνου και θα συνεργαστεί με όλους τους σταρ της εποχής. Από αυτές ξεχωρίζουν οι ταινίες «Νόμος 4000», «Στεφανία», «Μερικοί το προτιμούν κρύο», «Μια κυρία στα μπουζούκια», «Κορίτσια για φίλημα» και «Οι θαλασσιές οι χάντρες».
Η «Στεφανία» και ο «Κατήφορος» προβλήθηκαν για πολλές εβδομάδες σε χώρες της Ευρώπης και της Αμερικής, διευρύνοντας τη φήμη της Λάσκαρη στο εξωτερικό (57 εβδομάδες προβολής των ταινιών στο Μεξικό), ενώ «Οι θαλασσιές οι χάντρες» έκλεψαν εκτός συναγωνισμού τις εντυπώσεις στο Φεστιβάλ των Καννών το 1967, την ώρα που ο γαλλικός Τύπος έπλεκε το εγκώμιο της μεγάλης Ελληνίδας πρωταγωνίστριας.
Η Λάσκαρη έχει διαμορφώσει με τους ρόλους της την περσόνα της δυναμικής και μοιραίας γυναίκας, ενώ παράλληλα γίνεται το Νο 1 sex symbol της εποχής της.
Στο θέατρο
Η δύση της χρυσής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου θα στρέψει την προσοχή της στη μεγάλη της αγάπη, το θέατρο. Το 1966, σε συνεργασία με τον Ανδρέα Ντούζο, περιοδεύει στην Κύπρο με τα έργα «Μιας πεντάρας νιάτα» των Γιαλαμά - Πρετεντέρη, «Παγίδα» του Robert Thomas και «Βαθιά γαλάζια θάλασσα» του Terence Rattigan.
Η δύση της χρυσής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου θα στρέψει την προσοχή της στη μεγάλη της αγάπη, το θέατρο. Το 1966, σε συνεργασία με τον Ανδρέα Ντούζο, περιοδεύει στην Κύπρο με τα έργα «Μιας πεντάρας νιάτα» των Γιαλαμά - Πρετεντέρη, «Παγίδα» του Robert Thomas και «Βαθιά γαλάζια θάλασσα» του Terence Rattigan.
Το 1970 κάνει την πρώτη θεατρική εμφάνισή της στην Αθήνα με το έργο «Μαριχουάνα στοπ», ενώ ακολουθούν οι μεγάλες θεατρικές επιτυχίες «Ξυπόλυτη στο πάρκο» του Neil Simon, «Η κυρία του Μαξίμ» του Georges Feudeau και «Miss Πέπσι» του Pierrette Bruno. Η υποδοχή που της επιφύλαξαν οι θεατρικοί κριτικοί ήταν ενθουσιώδης.
Το 1982 πρωταγωνιστεί για τελευταία φορά στον κινηματογράφο, στην ταινία του Γιώργου Καρυπίδη «Αναμέτρηση», ενώ θα μείνει στην ιστορία η θρυλική γυμνή φωτογράφισή της για το περιοδικό «Playboy» το 1985 (η πρώτη Ελληνίδας πρωταγωνίστριας), που προκάλεσε θυελλώδες πολιτικό ζήτημα.
Η προσωπική ζωή της Ζωής Λάσκαρη απασχόλησε έντονα τα μέσα ενημέρωσης, χωρίς η ίδια να το επιδιώκει ή να το προκαλεί. Αλλωστε, όπως η ίδια έχει δηλώσει, ο σεβασμός στην αδιαφάνεια της προσωπικής ζωής είναι ένα από τα πράγματα που εκτιμά ιδιαιτέρως στους ανθρώπους.
Το 1967 παντρεύτηκε τον επιχειρηματία Πέτρο Κουτουμάνο, με τον οποίο απέκτησε μία κόρη, τη Μάρθα. Το ζευγάρι χώρισε οριστικά την άνοιξη του 1971.
Το 1976 παντρεύτηκε τον ποινικολόγο Αλέξανδρο Λυκουρέζο, με τον οποίο απέκτησε μία ακόμη κόρη, τη Μαρία - Ελένη. Το 1997 έγινε γιαγιά της Ζένιας από τον γάμο της Μάρθας με τον Βλάσση Μπονάτσο.
espressonews.gr