Η Έλενα Ακρίτα ξαναχτυπά... | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Η Έλενα Ακρίτα ξαναχτυπά...

Η Έλενα Ακρίτα ξαναχτυπά...Νέα καυστικά σχόλια εξαπέλυσε, μέσω Facebook, Έλενα Ακρίτα. 
Αφορμή αυτή τη φορά, ήταν η περιπέτεια του Μιχάλη Χατζηγιάννη με το νόμο, για χάρη μιας Ferrari. 
Όπως είναι γνωστό, ασκήθηκε ποινική δίωξη κατά το δημοφιλούς τραγουδιστή για το πολυτελές αυτοκίνητο που είχε αγοράσει στο παρελθόν και είχε δηλώσει απώλεια πινακίδων...
Η δημοσιογράφος - σεναριογράφος που παρακολουθεί τα τεκταινόμενα, δεν μπόρεσε να αντισταθεί και σχολίασε με το γνωστό, δηκτικό της χιούμορ, το περιστατικό, αλλάζοντας τους στίχους γνωστών τραγουδιών και προσθέτοντας σ' αυτούς, τη λέξη Ferrari.
"Ferrari μου να ψάξεις να τον βρεις και να του πεις πως δε θ’ αντέξω δε θα ζήσω. Ferrari μου στο δρόμο του να μπεις και να του δείξεις πώς να ρθει σε μένα πίσω", ήταν το ένα της post, ενώ υπήρξε και δεύτερο: "Παρ’ τη Ferrari και καν’ την βέρα μου, και δωσ’ μου πίσω την Porsche Carrera μου".
 
news.gr


Σου άρεσε;

Σχολίασε