
Ο Νίκος Αναδιώτης ήταν αυτός που αποχώρησε από το χθεσινό live του "Dancing with the stars". Ο ηθοποιός έμεινε στη στιγμή ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων τελευταίος μαζί με τον Ηλία Βρεττό και τελικά ήταν αυτός που δε θα χορέψει στον ημιτελικό του show...