Ποια είπε: «Η Ελένη είναι πολύ μάγκας και τσακάλι!»; | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Ποια είπε: «Η Ελένη είναι πολύ μάγκας και τσακάλι!»;

Ποια είπε: «Η Ελένη είναι πολύ μάγκας και τσακάλι!»;Είναι γνωστό πως δεν μασάει τα λόγια της και λέει χωρίς φόβο και πάθος τη γνώμη της για τα τηλεοπτικά πρόσωπα. 

Αυτό έκανε και σε πρόσφατη συνέντευξή της στο περιοδικό You η Ντέπυ Γκολεμά και πάμε να δούμε τι είπε.

- Τη Μενεγάκη πώς την βλέπετε; Πιστεύετε ότι βαριέται;

«Ακόμα δεν έχει βρει το ρυθμό της αλλά δεν τη φοβάμαι εγώ την Ελένη, την πιστεύω. Είναι πολύ “μάγκας”, είναι... τσακάλι!

Τώρα που έφερε και την κότα από την Άνδρο... δυνάμωσε η ομάδα!».

- Τη Γερμανού, που είναι φίλη και κουμπάρα σας;

«Φίλη μου δεν είναι, είναι αγαπημένο πρόσωπο της ζωής μου, γι’ αυτό είμαι λίγο υποκειμενική και δεν θέλω να την κρίνω πολύ... Βέβαια, ίσως θα έπρεπε γι’ αυτόν το λόγο να είμαι πιο αυστηρή μαζί της, αλλά, ξέρεις, ο Φρέντυ είναι ένας άνθρωπος που υπάρχει μέσα στην ψυχή μου. 


Φαντάζομαι θα υπάρχει μέχρι να «φύγω» κι εγώ και δεν θέλω να την πειράζω. Κουμπάρα μου δεν τη λες εκτός κι αν θεωρείται έτσι επειδή μου χάρισε την Μπρούνα!».

- Έκανε καλά που πήγε εκεί στο μεσημεριανό;

«Ναι, καλά έκανε. Αυτό το στάνταρ ότι απέναντι είναι το «θωρηκτό Ποτέμ-κιν» και να μην κουνηθούν άλλες βαρκούλες πρέπει κάποτε να τελειώσει. Μπορεί κάποια στιγμή το... θωρηκτό να βουλιάξει!».

- Η Σκορδά σάς αρέσει ως παρουσιάστρια;

«Η Φαίη είναι γενικά ένα καλό παιδί, πολύ καλό παιδί. Τη θυμάμαι τότε στο ALTER που είχε μια αγάπη και έναν σεβασμό. Είναι δείγμα ότι είναι καλό παιδί. Δεν με τρελαίνει, όμως».




Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: