Ο χωρισμός, ο νέος έρωτας και το ενδεχόμενο του γάμου- Τι αποκαλύπτει για πρώτη φορά η Εβελίνα Παπούλια | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Ο χωρισμός, ο νέος έρωτας και το ενδεχόμενο του γάμου- Τι αποκαλύπτει για πρώτη φορά η Εβελίνα Παπούλια

Ο χωρισμός, ο νέος έρωτας και το ενδεχόμενο του γάμου- Τι αποκαλύπτει για πρώτη φορά η Εβελίνα ΠαπούλιαΚαι ενώ καλά καλά δεν είχε προλάβει να γίνει γνωστός ο χωρισμός της μετά από έξι χρόνια σχέσης με τον Φώτη Παπαθανασίουτα φώτα της δημοσιότητας είδαν οι τρυφερές στιγμές της με έναν άλλον άντρα, μην κρύβοντας τον έρωτά τους

Η Εβελίνα Παπούλια σε συνέντευξή της στην «Αγορά» έδωσε όλες τις απαντήσεις για την αλλαγή στην προσωπική της ζωή...
Μετά από 6 χρόνια σχέσης με το σύντροφό σου Φώτη Παπαθανασίου αποφασίσατε να τραβήξατε χωριστούς δρόμους. Ήταν μία απόφαση που πήρατε από κοινού;

«Συνήθως σ’αυτού του είδους τις καταστάσεις όταν επέρχεται ένας χωρισμός δεν έχει σημασία ποιος λέει τι. Σιωπηλά είχε παρθεί η απόφαση από κοινού μέσα στα χρόνια. Οπότε το αποτέλεσμα δεν έχει σημασία.»

Κυκλοφόρησαν πρόσφατα φωτογραφίες σου με έναν νέο άνδρα στο πλευρό σου. Ο έρωτας σου χτύπησε ξανά την πόρτα;

«Ξέρεις ότι δεν μιλάω για τα προσωπικά μου και δεν πρόκειται να το κάνω τώρα».

Σε αγχώνει αν θα ξαναπαντρευτείς;

«Όχι βέβαια, είναι από τα τελευταία πράγματα που με ενδιαφέρουν. Εγώ θέλω να είμαι καλά με έναν άνθρωπο, μου αρέσει η συντροφικότητα και η αλληλοκατανόηση».

Δεύτερο παιδί θα ήθελες να κάνεις;
«Δεν μπορώ να απαντήσω, δεν είναι πάντως στα άμεσα σχέδιά μου. Έχω τόσα άλλα πράγματα να κάνω».


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: