Κατερινά Στικούδη: «Στο σπίτι μου δεν τριγυρνάω με ψηλά τακούνια και κορμάκια» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Κατερινά Στικούδη: «Στο σπίτι μου δεν τριγυρνάω με ψηλά τακούνια και κορμάκια»

Η τραγουδίστρια αποκαλύπτει τη καθημερινότητα της.

Η Κατερίνα Στικούδηπαραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα «Αγορά» και τονΟδυσσέα Μητσόπουλου και παραδέχεται πως είναι ένα κορίτσι της διπλανής πόρτας παρ' όλο που την έχουμε συνηθίσει σε εκρηκτικές εμφανίσεις.

«Δεν χωρίζω τους ανθρώπους σε κατηγορίες. Απλά στο σπίτι μου δεν τριγυρνάω με «Ψηλά Τακούνια» και κορμάκια...
Άλλο η δουλειά, μια συναυλία , ένα βίντεο κλιπ και άλλο μια βόλτα στην παραλία και σινεμά. 

Μου αρέσει πολύ το σπορ ντύσιμο στην καθημερινότητα μου και αποφεύγω το πολύ μέικ απ», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Υπήρξαν στιγμές που ένιωσε αμήχανα με τα  ρούχα που φοράει; «Ποτέ! Δεν υπάρχει περίπτωση να φορέσω κάτι αν δε νιώθω καλά μέσα σ’ αυτό, όμως θα σου πω πως νιώθω τυχερή που έχω συνεργάτες που ξέρουν τι θέλω και τι μου ταιριάζει. Τους εμπιστεύομαι 100% !!!»




Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: