Το τρυφερό αυτό γραμματάκι το έγραψε η μόλις 6 ετών μοναχοκόρη της Ισμήνη, μιας και αύριο είναι η γιορτή της μητέρας!
«Είσαι για μένα η αγαπημένη μου καρδιά και ένα λουλούδι. Όταν είμαι κοντά σου νιώθω αγάπη, ευτυχία και σιγουριά. Μυρίζεις σαν σοκολάτα...
Μου αρέσει να πηγαίνουμε μαζί στο ζωολογικό πάρκο και θέλω να κάνουμε παρέα» έγραφε χαρακτηριστικά.Όπως μπορείτε να καταλάβετε η ηθοποιός δεν θα μπορούσε να μείνει ασυγκίνητη από αυτό και έτσι είπε να μοιραστεί τα συναισθήματά της με τους διαδικτυακούς της φίλους ανεβάζοντας την φωτογραφία και γράφοντας: «το πιο όμορφο δώρο! Τα πιο όμορφα λόγια! Σ' αγαπώ μικρο μου τερατακι».