"Φτωχότερος από σήμερα ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας.
Έφυγε από κοντά μας η εκλεκτή συνάδελφος Νιώτη Μαρία...
Καλό ταξίδι, Μαρία" είναι το μήνυμα του Τάσου Σταυρογιαννόπουλου, προέδρου του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας.
Καλό ταξίδι αγαπημένη μας Μαρία" είναι ο αποχαιρετισμός των συναδέλφων της.
Επίσης, ο Σύλλογος Διδασκόντων του 44ου Δημοτικού Σχολείου Πάτρας εξέδωσε ψήφισμα στο οποίο αναφέρονται τα εξής:
"Στην Πάτρα και στο Γραφείο του Συλλόγου Διδασκόντων του 44ου Δημοτικού Σχολείου Πάτρας, σήμερα Πέμπτη 7 Μαΐου 2015, και ώρα 10.00, συνήλθαν εκτάκτως σε συνεδρίαση τα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων λόγω θανάτου της εκλεκτής συναδέλφου Νιώτη Μαρίας.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων αποφασίζει ο μ ό φ ω ν α: Να εκφράσει τα ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια της εκλιπούσας.
Να καταθέσει στεφάνι στη μνήμη της καθώς και χρηματικό ποσό για φιλανθρωπικό σκοπό. Να συμμετάσχει στην εξόδιο ακολουθία. Να δημοσιευτεί το παρόν στον τοπικό τύπο.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων αποφασίζει ο μ ό φ ω ν α: Να εκφράσει τα ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια της εκλιπούσας.
Να καταθέσει στεφάνι στη μνήμη της καθώς και χρηματικό ποσό για φιλανθρωπικό σκοπό. Να συμμετάσχει στην εξόδιο ακολουθία. Να δημοσιευτεί το παρόν στον τοπικό τύπο.
Για το Σύλλογο Διδασκόντων
Η Διευθύντρια Κατσιάδα Κωνσταντίνα"
Πηγή : dete