Το πρωθυπουργικό ζεύγος, μετά από αρκετό καιρό, έκανε κοινή δημόσια εμφάνιση και πήγε θέατρο το Σάββατο το βράδυ.
Και πιο συγκεκριμένα, παρακολούθησαν την θεατρική παράσταση «Η Μεγάλη Χίμαιρα» του Καραγάτση, στη θεατρική διασκευή του Δημήτρη Τάρλοου, στο θέατρο Πορεία...
Μαζί τους ήταν και ένα φιλικό τους ζευγάρι. Μετά το τέλος της παράστασης, ο πρωθυπουργός και η σύντροφος του επισκέφτηκε τα καμαρίνια, για να συγχαρεί τον σκηνοθέτη, τους ηθοποιούς και τους συντελεστές της παράστασης.