Τζωρτζίνα Λιώση: Δεν πάει ο νους σου τι έχει σπουδάσει η όμορφη Ντιλέκ του «Ταμάμ»! | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Τζωρτζίνα Λιώση: Δεν πάει ο νους σου τι έχει σπουδάσει η όμορφη Ντιλέκ του «Ταμάμ»!

Με σπουδές που θα ζήλευε κάθε παιδί της ηλικίας της και με μια ομορφιά που σχεδόν σε παραπέμπει σε κάτι εξωτικό, η Τζωρτζίνα Λιώση πετάει τη μαντίλα της Ντιλέκ από το “Ταμάμ” και φωτογραφίζεται για το YOU με αέρα κουβανέζικο και μιλάει στην Τίνα Μεσσαροπούλου.
Ήρεμη, λογική -όχι στον έρωτα-, συγκροτημένη και αποφασισμένη να μείνει στο χώρο αυτό, που πρώτα εκείνος την επέλεξε, μας συστήνεται για πρώτη φορά και δηλώνει πως “ναι, φέτος είναι η χρονιά της”!
Ψυχολόγος, εγκληματολόγος, μοντέλο και ηθοποιός. Ποιο από όλα σε αντιπροσωπεύει;
Νομίζω ηθοποιός, γιατί είναι το μόνο με το οποίο έχω ασχοληθεί. Ανεξάρτητα με το τι σπούδασα, αυτή είναι η βασική δουλειά μου.
Πώς και έκανες μεταπτυχιακό στην εγκληματολογία; Δεν είναι σκληρό για μια γυναίκα;
Ήταν βαρύ αλλά έκανα ένα μάθημα και μου άρεσε πάρα πολύ.
Επηρεάστηκες από κάποια αστυνομική σειρά;
Το πιστεύεις ότι δεν τις έχω δει ποτέ;
Υπήρξε φορά που λιποθύμησες στο μάθημα;
Είχαμε αρκετά θέματα ανατομίας, βλέπαμε βίντεο της Αστυνομίας. Υπήρχαν σκληρές εικόνες. Φαντάσου μια φίλη μου έπαθε επιληψία κάποια στιγμή! Αυτό που εγώ αισθανόμουν ήταν ένα βάρος, σαν να μου συνέβαινε κάτι και φοβόμουν το καθετί γύρω μου.
Πώς και “πέταξες” τόσα χρόνια σπουδών;
Δεν θεωρώ ότι τα “πέταξα”! Δεν είναι κάτι που το έχω μετανιώσει. Είναι οι σπουδές μου, που κανένας δεν μπορεί να τις πάρει. Όπως και να έχει θα βρίσκονται πάντα μέσα στο μυαλό μου και οτιδήποτε κάνω, το κάνω μέσα από αυτές τις γνώσεις που έχω πάρει.
Πώς αντέδρασαν οι γονείς σου στην απόφασή σου να γίνεις ηθοποιός;
Στην αρχή ξαφνιάστηκαν, γιατί ήμουν στο Πανεπιστήμιο -στο τελευταίο έτος- όταν αποφάσισα να κάνω μια ταινία. Έκανα μία παύση ένα εξάμηνο, έκανα το φιλμ “Κανένας”, γύρισα και συνέχισα. Ωστόσο, πάντα είχα την υποστήριξή τους. Πλέον, είναι περήφανοι.


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: