Η Βάσω Λασκαράκη είναι έτοιμη να χαρίσει ένα αδερφάκι στην κόρη της! | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Η Βάσω Λασκαράκη είναι έτοιμη να χαρίσει ένα αδερφάκι στην κόρη της!

Η Βάσω Λασκαράκη είναι έτοιμη να χαρίσει ένα αδερφάκι στην κόρη της!«Δεν μου λέει τίποτα ο γάμος τον βαριέμαι».
Για τη σχέση της με το Γιάννη Τσιμιτσέλη, το λόγο που δεν θέλει να παντρευτούν και την επιθυμία να χαρίσει ένα δεύτερο παιδάκι στην κόρη της Εύα μίλησε η Βάσω Λασκαράκη σε συνέντευξη της στην Τίνα Μεσσαροπούλου και το περιοδικό YOU.
"Ο γάμος δεν μου λέει κάτι, τον βαριέμαι πολύ! Συγκινούμαι πάντα, σε γάμους φίλων και δικών μου ανθρώπων, χαίρομαι που χαίρονται αλλά δεν θα ήθελα να το κάνω εγώ. Και συμφωνούμε απόλυτα με τον Γιάννη σε αυτό...
Νομίζω ότι αν κάποιος από τους δύο διαφωνούσε θα είχαμε κάνει ο ένας το χατίρι του άλλου", αποκαλύπτει η  Βάσω Λασκαράκη.
Ταυτόχρονα όμως η γνωστή ηθοποιός επιθυμεί  να μεγαλώσουν την οικογένεια τους και στο ενδεχόμενο ενός  δεύτερου παιδιού, τονίζει:
"Δεν σου κρύβω ότι πολλές φορές το σκέφτομαι και λέω τώρα που είναι μικρή μήπως θα ήταν ευκαιρία; Το επεξεργάζομαι για την ώρα αλλά και πάλι δεν θέλω να το σχεδιάσω, αν είναι να έρθει, θα έρθει. Θα ήθελα πάντως να μην είναι μόνη της η Εύα, να έχει ένα αδελφάκι".
Για τη ζήλεια ανάμεσα σε εκείνη και το Γιάννη Τσιμιτσέλη απάντησε ότι και οι δύο κινούνται στα πλαίσια του λογικού:
"Όχι. Μόνο μηνύματα στο Facebook που και σ' εμένα και στον Γιάννη είναι πολλά αλλά αντιμετωπίζονται. Και στο θέατρο μου είχε τύχει κάποια φορά να έρχεται ένας συνέχεια για εμένα αλλά ευτυχώς δεν ξεπέρασε ποτέ τα όρια".
laskaraki-you



Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: