Παναγιώτης Μπουγιούρης: «Το να την ''ψωνίσεις'' είναι μια παιδική ασθένεια, κι εγώ την πέρασα όταν έπρεπε» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Παναγιώτης Μπουγιούρης: «Το να την ''ψωνίσεις'' είναι μια παιδική ασθένεια, κι εγώ την πέρασα όταν έπρεπε»

Παναγιώτης Μπουγιούρης: «Το να την ''ψωνίσεις'' είναι μια παιδική ασθένεια, κι εγώ την πέρασα όταν έπρεπε»Υποδύεται μια τραβεστί, την «Γωγώ» στο έργο «Στον λάκκο της αμαρτίας» στο θέατρο Χώρα.
Ο Παναγιώτης Μπουγιούρης, μιλάει στο περιοδικό «ΟΚ» για την πορεία του ως τώρα και δηλώνει ρομαντικός. Παράλληλα, παραδέχεται ότι όλοι οι άνθρωποι την «ψωνίζουν», αρκεί να μπορούν μετά να το ξεπεράσουν και να προσγειωθούν στην πραγματικότητα. 
Και ο ίδιος ομολογεί ότι την «ψώνισε» κάποια στιγμή: «Δεν γεννιέσαι έμπειρος ούτε σοφός. Στην πορεία μαθαίνεις...Ως άνθρωπος έβλεπα πάντα τις ''σειρήνες'' κι έλεγα ''ελπίζω να μην παρασυρθώ''. Διέκρινα τα κακά παραδείγματα στο χώρο μας και υπενθύμιζα στον εαυτό μου πως αν ποτέ βρεθώ στη θέση τους δεν θα αντιδράσω έτσι, αλλά όπως μου φαινόταν σωστό όταν ήμουν έξω από το χορό. 
Σίγουρα τσαλαβούτησα κι εγώ κάποια στιγμή σε νερολακκούβες, πιστεύω όμως στο βαθμό που μου αναλογούσε, που αναλογεί σε κάθε άνθρωπο που επιλέγει να εκτεθεί. 
Το να την ''ψωνίσεις'' είναι σαν μια παιδική ασθένεια που αναπόφευκτα άποια στιγμή θα την περάσεις. 
Εγώ, νομίζω, την πέρασα ελαφριά και στην ηλικία που έρπεπε. Ήταν δικαιολογημένο, αποδεκτό και συγχωρητέο».



Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: