Μαριέλλα Σαββίδου: Η «Στάλλω» από την «Εθνική Ελλάδος» μιλάει για τον ρατσισμό και τα κιλά της! | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Μαριέλλα Σαββίδου: Η «Στάλλω» από την «Εθνική Ελλάδος» μιλάει για τον ρατσισμό και τα κιλά της!

Χαμογελαστή, ευδιάθετη και με απίστευτη αυτοπεποίθηση, είναι μια γυναίκα που πατάει γερά στα πόδια της…
Η Μαριέλλα Σαββίδου ξέρει τι θέλει από τη ζωή της και δεν διστάζει να τολμήσει για να το πετύχει, όπως άλλωστε έγινε σε πολλές εκφάνσεις της ζωής της. Γεμάτη θετική ενέργεια και με απίστευτο χιούμορ αφήνει για λίγο την “Εθνική Ελλάδος” μιλάει στο YOU και την Τίνα Μεσσαροπούλου για το ρατσισμό…
Η εμφάνιση παίζει ρόλο σε αυτήν τη δουλειά; Οι Έλληνες θέλουμε τις γυναίκες μοντέλα. Στη Γαλλία;
Αυτό δεν το έχουν καθόλου στη Γαλλία ούτε στην Κύπρο. Αλλά δεν είναι πάρα πολύ ρατσιστικό αυτό; Μου κάνει φοβερή εντύπωση στην Ελλάδα αυτό που λες παρόλο που εγώ δεν το έχω βιώσει. 
Όλες οι εκπομπές ασχολούνται με το αδυνάτισμα, αλλά η ομορφιά δεν έχει να κάνει με το μέγεθος, ούτε το στυλ είναι μέγεθος! 
Στη Γαλλία το περιοδικό “ΕLLE” έβαλε εξώφυλλο την Tara Lynn που είναι plus size model και 100+ κιλά. Αυτό πότε θα γίνει στην Ελλάδα; Η διαφορετικότητα είναι και η δύναμή μας. 
Δεν μπορούμε όλοι να είμαστε ίδιοι ούτε να μοιάζουμε. Και να έχω χάσει ρόλους επειδή δεν ήμουν αυτό που μπορεί να φαντάστηκε κάποιος στο μυαλό του, δεν θα στενοχωρηθώ κιόλας γιατί απλά δεν με ενδιαφέρει. 
Όσο καιρό ήμουν στην Κύπρο πιο πολύ έχω απορρίψει ρόλους γιατί δεν προλάβαινα. Στη Γαλλία δεν θα γινόταν ποτέ αυτό.
Θεωρείται πολύ πρωτόγνωρο να κάθεσαι να λες στον άλλον ότι πρέπει να είσαι τόσα κιλά ή ότι είσαι πολύ μαύρος ή ίσιωσε το μαλλί σου γιατί είναι πολύ σγουρό! Θεωρείται ρατσιστικό. Φυσικά και με δέχτηκαν που ήμουν Κύπρια, φυσικά και με δέχθηκαν όπως είμαι και όπως μοιάζω γιατί υπάρχει χώρος για όλους.


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: