Πασίγνωστος ηθοποιός το δηλώνει: «Δεν έχω πρόβλημα να εμφανιστώ γυμνός»! | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Πασίγνωστος ηθοποιός το δηλώνει: «Δεν έχω πρόβλημα να εμφανιστώ γυμνός»!

Πασίγνωστος ηθοποιός το δηλώνει: «Δεν έχω πρόβλημα να εμφανιστώ γυμνός»!«Το γυμνό που κάνω τώρα, που απλά βγάζω μόνο την μπλούζα μου, δεν με ενοχλεί καθόλου. 

Αλλά στο παρελθόν έχω εμφανιστεί και ολόγυμνος, όταν ήμουν 18, στη σειρά “Queer Αs Folk”. Βέβαια, επειδή έκανα έναν 15χρονο, τα πλάνα “κόβονταν”», αποκάλυψε ο Charlie Hunnam στο περιοδικό «Elle» του Καναδά. 

«Δεν έχω πρόβλημα να εμφανιστώ γυμνός ακόμα και τώρα, που δεν είμαι 20 χρονών. Είμαι σίγουρος ότι θα το έκανα, δεν έχω τίποτα να κρύψω!», τόνισε ο 34χρονος ηθοποιός...

Το «Queer As Folk» είναι μία από τις πιο διαδεδομένες gay σειρές στη Βρετανία, προβλήθηκε το 1999 και έκανε γνωστό τον Charlie Hunnam, ενώ οι «καυτές» σκηνές εξακολουθούν να κάνουν τον γύρο του κόσμου μέσω διαδικτύου.




Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: