Η Ευγενία Σαμαρά παραδέχεται για τους Αρβύλα: Είναι αλήθεια είμαι αχάριστη, αυτό είμαι | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Η Ευγενία Σαμαρά παραδέχεται για τους Αρβύλα: Είναι αλήθεια είμαι αχάριστη, αυτό είμαι

Η Ευγενία Σαμαρά παραδέχεται για τους Αρβύλα: Είναι αλήθεια είμαι αχάριστη, αυτό είμαιΜετά από μια εξαετία που η Ευγενία Σαμαρά βρισκόταν στο Ράδιο Αρβύλα για μια στήλη που η αλήθεια είναι ότι δεν την εξέλισσε, αποφάσισε να αποχωρήσει πέρσι και να κοιτάξει να επικεντρωθεί στην αγάπη της που είναι η υποκριτική. 
Έτσι μετά τα διάφορα θεατρικά που συμμετείχε, φέτος την βλέπουμε να συμμετέχει στην Εκδρομή. 
Μάλιστα στο πρότελευταίο επεισόδιο είχε και μία σκηνή που γδυνόταν και έμενε με τα εσώρουχα. Εννοείται πως δεν έμεινε ασχολίαστη από τους Ράδιο Αρβύλα...
Μάλιστα, ο Αντώνης Κανάκης την είχε χαρακτηρίσει αχάριστη που στην εκπομπή δεν το έκανε ποτέ αυτό. 
Η ίδια έδωσε την απάντηση της με ένα ύφος που έκρυβε πράγματα. «Στην αχαριστία μου. Είναι αλήθεια είμαι αχάριστη, μια αχάριστη, αυτό είμαι. 
Δίκιο είχαν, πάω και τα βγάζω αλλού και σε αυτούς τίποτα; Το λύσαμε το θέμα. Τους ζήτησα ταπεινά συγγνώμη και με συγχώρησαν». Πάντως όσο πλάκα και να ήταν η Ευγενία δεν φάνηκε να το λέει ανάλογα...


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: