Η αποκάλυψη του Νίκου Μουτσινά για την Ελένη Μενεγάκη: «Παιδιά το παίρνω πάνω μου...» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Η αποκάλυψη του Νίκου Μουτσινά για την Ελένη Μενεγάκη: «Παιδιά το παίρνω πάνω μου...»

Η αποκάλυψη του Νίκου Μουτσινά για την Ελένη Μενεγάκη: «Παιδιά το παίρνω πάνω μου...»Τι είπε ο παρουσιαστής για την Ελένη κι εξέπληξε την παρέα του Πρωινού του ΑΝΤ1;
Στο πρωινό του ΑΝΤ1 και στη θέση του Γιώργου Λιάγκα βρίσκεται σήμερα ο Νίκος Μουτσινάς. 
Ο γνωστός παρουσιαστής παρακολούθησε μια δήλωση της Κατερίνας Ζαρίφη που πάλι ρωτήθηκε για την εγκυμοσύνη της Ελένης Μενεγάκη και απάντησε ότι «έχει φουσκώσει από τις μπύρες, όπως και η ίδια».
Τότε ο Νίκος Μουτσινάς είπε με χιούμορ ότι είναι φοβερό που το μισό μωρό της Ελένης Μεενεγάκη έχει γεννηθεί και δεν το λένε, συμπληρώνοντας ότι και για την Ελιάνα δεν το έλεγαν.
Και ξαφνικά, ο Νίκος Μουτσινάς δεν άντεξε και είπε: «Θα σας πω εγώ για την Ελένη. Παιδιά το πάιρνω πάνω μου...Η Ελένη είναι έγκυος», αφήνοντας την παρέα του Πρωινού του ΑΝΤ1 με το στόμα ανοιχτό από την έκπληξη που το ανακοίνωσε, όντας ουσιαστικά ο πρώτος άνθρωπος που το παραδέχεται ευθέως on camera.
Μετά λοιπόν, τον ρώτησαν πότε θα γεννήσει η Ελένη και ο Νίκος Μουτσινάς απάντησε: «Μάλλον στο τέλος του μήνα»


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: