Αποκάλυψη: Η Σπυροπούλου έκανε babysitting στα παιδιά της Μενεγάκη! | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Αποκάλυψη: Η Σπυροπούλου έκανε babysitting στα παιδιά της Μενεγάκη!

Αποκάλυψη: Η Σπυροπούλου έκανε babysitting στα παιδιά της Μενεγάκη! Μια άγνωστη πτυχή της σχέσης της Ελένης Μενεγάκη με την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου!
Την Δευτέρα 2 Μαρτίου η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου,βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Mega με mia» του Μάρκου Σεφερλή και μίλησε μεταξύ άλλων, για την σχέση της με την Ελένη Μενεγάκη, απαντώντας στις φήμες που θέλουν τις δυο παρουσιάστριες να μην είναι όπως παλιά.
Όταν ο Μάρκος την ρώτησε αν ζηλεύει την Ελένη Μενεγάκη για την καριέρα της, όπως διαβάζουμε στο ΥΟU, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου απάντησε.
«Δεν υπάρχουν άνθρωποι που ζηλεύω. Ένας λόγος που με έφερε κοντά στην Ελένη είναι τα παιδιά της. Πολλές φορές μου τα έφερνε στο σπίτι μου γιατί ήξερε πόσο καλά περνάω μαζί τους και πόση εμπιστοσύνη μου είχε σε αυτό το κομμάτι. 
Έχω συζητήσει με εκείνη για τις ανησυχίες μου, αν θα καταφέρω να γίνω καλή μάνα και μου έλεγε ότι και η ίδια στην ηλικία μου αυτά σκεφτόταν. Η Ελένη είναι ένας άνθρωπος που αγαπώ και θα αγαπάω για πάντα. 
Δεν αλλάζει αυτό. Έχω ζήσει πολύ όμορφες στιγμές μαζί της και μακάρι να μου δοθεί ο χρόνος να ξαναζήσω».


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: