Ο Κώστας Αποστολάκης μιλάει ανοιχτά για τη σχέση του με την Πηνελόπη Πλάκα! | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Ο Κώστας Αποστολάκης μιλάει ανοιχτά για τη σχέση του με την Πηνελόπη Πλάκα!

Ο Κώστας Αποστολάκης μιλάει ανοιχτά για τη σχέση του με την Πηνελόπη Πλάκα!«Έχω κάνει πάρα πολλά λάθη! ¨Έχω ανασφάλειες, έχω φοβίες, έχω κακίες πολλές μέσα μου».
Για τη σχέση του με την Πηνελόπη Πλάκα, την πολιτική και τα λάθη που έχει κάνει μίλησε ο Κώστας Αποστολάκης στην κάμερα της εκπομπής Αποκαλυπτικά.
«Να σου πω κάτι; Κανένας δεν θέλει να σώσει την Ελλάδα. Να πάρουν 5 δραχμές θέλουν οι άνθρωποι.
Νομίζεις πως υπάρχει κάποια ιδεολογία για να σώσει την Ελλάδα από κάποιον συνάδελφό μου;
Ή από κάποιο δικηγόρο ή καθηγητή; Υπάρχει αυτή η ιδεολογία από κάποιον;», είπε ο γνωστός ηθοποιός για τους συναδέλφους του που καταπιάνονται με την πολιτική.
Ενώ τόνισε την αγάπη του για την υποκριτική λέγοντας:«Θα σου πω κάτι… Οτιδήποτε αγαπάς πάρα πολύ είναι νομοτέλεια ότι θα σε αγαπήσει κι αυτό. Αν δεν σε αγαπήσει, σημαίνει ότι δεν το αγάπησες. 
Εγώ το αγαπώ αυτό που κάνω και η αναγνωρισιμότητα είναι μια επιβράβευση και ένα ωραίο πράγμα στην καριέρα, αλλά και σε off Broadway παραγωγές να δούλευα πάλι θα το αγαπούσα, όπως το έκανα για 14 χρόνια», συμπληρώνοντας: «Το θέατρο δεν σκέφτηκα να το παρατήσω ποτέ. 
Εγώ το είδα σαν εξελικτική πορεία, ώστε να κάνω καλύτερο τον Κώστα. Προσπάθησα να διορθώσω τα όσα μύρια λάθη που έχω σαν άνθρωπο. Άμα το βλέπεις έτσι, γίνεται τρόπος ζωής».
Κάνοντας την αυτοκριτική και τον απολογισμό του παραδέχτηκε τα μεγάλα του σφάλματα: «Έχω κάνει πάρα πολλά λάθη! ¨Έχω ανασφάλειες, έχω φοβίες, έχω κακίες πολλές μέσα μου, μίση για πολλούς ανθρώπους που τα έχω καταφέρει καλύτερα από εμένα. 
Έχω πάει και σε ψυχολόγους, έχω κάνει κάποιες συνεδρίες, αλλά κάνω και πολύ μεγάλη αυτοκριτική. Τον έχω πατήσει κάτω τον εαυτό μου στο να προσπαθεί να μην αισθάνεται αυτά που δεν θέλει να αισθανθούν οι άλλοι για αυτόν».
Ο Κώστας Αποστολάκης εξομολογήθηκε για την κόρη του που του έχει πάρει τα μυαλά: «Είμαι χαζομπαμπάς. 
Η κόρη μου είναι ένας σταθμό, ένα μεταίχμιο που λες πριν και μετά από αυτό. Πολλά από τα πιστεύω μου τα έχει αλλάξει. Τη γνώμη μου για τον γάμο μόνο δεν μου την άλλαξε, είμαι κατά. Βέβαια, ποτέ δεν λες ποτέ για τίποτα».
Η προσωπική του ζωή φαίνεται πως είναι γεμάτη με την Πηνελόπη Πλάκα: «Είμαι μια χαρά. Είμαι πλήρης, ευτυχής θα μπορούσα να πω. Είμαι αυτάρκης, γι’ αυτό και είμαι ευτυχής», ενώ για τη δημοσιότητα που πήρε η σχέση τους σχολίασε: «Δεν με ενόχλησε. Ο καθένας κάνει τη δουλειά του».
Τέλος, όταν η δημοσιογράφος αναφέρθηκε στο επεισόδιο που συνέβη πριν λίγους μήνες στο πλατό του «Happy Day» με αφορμή την πίεση που δέχθηκε η σύντροφός του από την ίδια εκπομπή σχετικά με την προσωπική της ζωή, ο ίδιος δήλωσε: «Το έκανα συνειδητά. 
Ασυνείδητα πλακώνεσαι στο ξύλο ή τσαντίζεσαι; Ασυνείδητα αρχίζεις και φωνάζεις ή βρίζεσαι; Μόνο συνειδητά μπορεί να γίνει αυτό».


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: