Ποια σχολίασε για τα προσόντα του Μπίμπερ «Ο σύζυγός μου το έκανε πρώτος και τα είχε και “φυσικά”»; | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Ποια σχολίασε για τα προσόντα του Μπίμπερ «Ο σύζυγός μου το έκανε πρώτος και τα είχε και “φυσικά”»;

Ποια σχολίασε για τα προσόντα του Μπίμπερ «Ο σύζυγός μου το έκανε πρώτος και τα είχε και “φυσικά”»; Ο 20χρονος Τζάστιν Μπίμπερ είναι το πρόσωπο της καμπάνιας του οίκου Calvin Klein για την κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2015 και στις πρώτες φωτογραφίες τον βλέπουμε είτε solo, είτε με το μοντέλο Λάρα Στόουν.

Παρόλα αυτά, τις τελευταίες ώρες θραύση κάνει ένα βίντεο που κυκλοφορεί τις τελευταίες ώρες στο διαδίκτυο και δείχνει ότι έχουν «πειράξει» τα... προσόντα του Τζάστιν Μπίμπερ, στην περιβόητη φωτογράφισή του με τα εσώρουχα Calvin Klein! Και ο λόγος; Για να φαίνονται μεγαλύτερα!...

Πέρα από το παραπάνω γεγονός, η σύζυγος του Μαρκ Γουόλμπεργκ, που είχε αποτελέσει το πρόσωπο της καμπάνιας του οίκου το 1992, ξέσπασε μέσω social media και έγραψε στο twitter: «Το μωρό μου ήταν το πρώτο και το καλύτερο. Για να μην αναφέρω το ρετούς που έπεσε (στον Μπίμπερ)».

Στη συνέχεια μάλιστα η Ρέα Ντέρχαμ , αφού έλαβε χιλιάδες αρνητικά tweets από θαυμαστές του νεαρού pop star συμπλήρωσε: «Δεν έχω κακή πρόθεση για κανέναν. 


Απλά είμαι υπερβολικά προκατειλημμένη, γιατί λατρεύω τον σύζυγό μου. Και μαντέψτε κάτι. Και σε εμένα και στον Μαρκ, και στην κόρη μας, αρέσει ο Τζάστιν! 

Δεν θα κάνω λογοκρισία στο πως νιώθω για τον σύζυγό μου. Αυτός είναι ο Άντρας μου. Λυπάμαι αν δεν σας αρέσει. Μια μέρα ο Τζάστιν θα αποκτήσει τη δική του σύζυγο, και να είστε σίγουροι πως θα πράξει κι εκείνη το ίδιο».

Τζάστιν



Μαρκ


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: