H καυτή Πέννυ Σταθάκη εξομολογείται: "Έχω ερωτοτροπήσει διαδικτυακά. Cyber SEX δεν κάνουν μόνο οι απλοί άνθρωποι"¨! | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

H καυτή Πέννυ Σταθάκη εξομολογείται: "Έχω ερωτοτροπήσει διαδικτυακά. Cyber SEX δεν κάνουν μόνο οι απλοί άνθρωποι"¨!

H καυτή Πέννυ Σταθάκη εξομολογείται: Η Πέννυ Σταθάκη αποκαλύπτει στο «YES!» όλα τα μυστικά της ζωής της!
Η ηθοποιός με την πληθωρική προσωπικότητα μιλάει στο «YES!» και τον Ανδρέα Θεοδώρου για τη ζωή της, τον έρωτα και τα γεγονότα που την καθόρισαν, λέγοντας μόνο αλήθειες...


Γυναίκες σε φλερτάρουν;
Όχι. Έχω φίλες λεσβίες, δεν με φλερτάρουν όμως, ίσως γιατί ξέρουν πως θα τις απορρίψω.
Σε φλερτάρουν μέσω διαδικτύου;Μονίμως. Όσο μεγαλώνω τόσο πιο ποθητή γίνομαι (γέλια). Λαμβάνω μηνύματα κυρίως ερωτικού περιεχομένου. Δεν είμαι σεμνότυφη. Εγώ πάντα μιλώ ανοιχτά και λέω αλήθειες. Και το παιδί μου με σκληρές αλήθειες το μεγαλώνω. 
Είμαι από εκείνους τους ανθρώπους που έζησαν την εξέλιξη του διαδικτύου, κυρίως ως εργαζόμενη στο ραδιόφωνο, με αποτέλεσμα τα πρώτα ερωτικά καλέσματα να ήταν αυτά των ακροατών. 
Στη συνέχεια βίωσα την εξέλιξη του περιβόητου MSN. Ένα απολαυστικό παιχνίδι το οποίο έχω δοκιμάσει καθώς ήταν μόδα εποχής. Ομολογώ πως έχω ερωτοτροπήσει διαδικτυακά. 
Πλέον κάτι τέτοιο είναι τρόπος ζωής της εικονικής πραγματικότητας. 
Cyber sex δεν κάνουν μόνο οι απλοί άνθρωποι. Cyber sex κάνουν και οι πολιτικοί, οι δικαστικοί και αρκετοί εκλεκτοί σε σημαντικές θέσεις εξουσίας.


Σου άρεσε;

Σχολίασε