Μαρία Ηλιάκη: Πότε γίνεται ανταγωνιστική με τις γυναίκες; | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Μαρία Ηλιάκη: Πότε γίνεται ανταγωνιστική με τις γυναίκες;

Μαρία Ηλιάκη: Πότε γίνεται ανταγωνιστική με τις γυναίκες;Το Dancing, ο ανταγωνισμός με τις γυναίκες και οι κριτική του Μουτσινά για τις χορευτικές της ικανότητες!
Για τα νέα εγχειρήματα της στην τηλεόραση, τον ανταγωνισμό με τις γυναίκες στο σόου χορού και τη κριτική του Νίκου Μουτσινά μίλησε η Μαρία Ηλιάκη στο περιοδικό People.
Ο Θέμης Γεωργαντάς, με τον οποίο έχουν και φιλική σχέση, είχε σχολιάσει πριν από την πρεμιέρα του σόου ότι οι πιο ανταγωνιστικές και οι πιο σέξι θα είναι η Ειρήνη Παπαδοπούλου και η Μαρία Ηλιάκη και ότι θα πιαστούν μαλλί με μαλλί.
Η Μαρία Ηλιάκη απαντά:«Ειδικά με την Ειρήνη γελάμε πάρα πολύ....
Ξεμαλλιαζόμαστε, αλλά σε φάση πλάκας»...ενώ για τον ανταγωνισμό ξεκαθάρισε: «Αυτό που έχει βγει για μένα προς τα έξω είναι πως είμαι ανταγωνιστική, αλλά δεν έχω ανταγωνιστεί ποτέ κανέναν. 
Ειδικά με τις γυναίκες είχα πάντα πολύ καλές συνεργασίες, και στο ραδιόφωνο και στην τηλεόραση. Θα γίνω ανταγωνιστική μόνο αν με πειράξεις και αν αντιληφθώ πως πας να μου πάρεις τα κεκτημένα μου».
Για τις επιδόσεις της στο χορό είπε: «Είμαι πολύ ρεαλίστρια. Στο παιχνίδι υπάρχουν πολύ καλύτερες από εμένα στο χορό. Θέλω, όμως, κάθε φορά να εξελίσσομαι. Θα στενοχωρηθώ αν μου πουν ότι δεν προσπάθησα, γιατί κάνω πρόβες πέντε ώρες την ημέρα. Δεν θέλω να λένε πως το ξεπέταξα».
Η Μαρία μιλάει και για την αδυναμία της ανάμεσα στους κριτές τον Αλέξη Κωστάλα: «Είναι πάντα γλυκός μαζί μου και μου έδωσε και το πρώτο μου 7άρι. Ο πιο δύσκολος είναι ο Γιάννης Λάτσιος. 
Πάντα λέει κάτι καλό, αλλά με τον τρόπο του μου το παίρνει πίσω. Επίσης, θα ήθελα να ακούσω καλά λόγια για το χορό μου από την Κάτια Δανδουλάκη, η οποία μέχρι τώρα μου λέει καλά πράγματα μόνο για την προσωπικότητά μου!».
Οι δικοί της άνθρωποι, πάλι, είναι πολύ επιεικείς κριτές, ενώ ο Νίκος Μουτσινάς και ο Μάκης Πουνέντης την στηρίζουν: «Στον μπαμπά μου αρέσει ό,τι κι αν κάνω. Δεν ξέρει και από χορό, άρα όλα καλά τα βλέπει. 
O 8άχρονος ανιψιός μου, όμως, με παίρνει κάθε φορά και μου λέει πολύ καλά λόγια. Ο Μουτσινάς επίσης, ειδικά μετά τις τελευταίες χορογραφίες. Και με ψηφίζει κιόλας». 
Ο Μάκης Πουνέντης πώς σχολιάζει αυτή την προσπάθειά της; «Στην πρώτη μου εμφάνιση είχε πολύ άγχος, πίστευε πως αλλού θα πατάω και αλλού θα βρίσκομαι, ενώ κάθε φορά, από ό,τι μου λέει, είναι μπροστά στην τηλεόραση και λέει “τώρα θα πέσει, τώρα θα πέσει”, αλλά ευτυχώς δεν έχω πέσει ακόμα. Πάντως, περνάς καλά. Μου έλεγε η Συνατσάκη “να πας, θα περάσεις τέλεια!” και δεν το πίστευα».


Σου άρεσε;

Σχολίασε