Έχει προβλήματα η Ελένη: Είμαι σε αναταραχή, μη νομίζει ο κόσμος πως ζω ρόδινα | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Έχει προβλήματα η Ελένη: Είμαι σε αναταραχή, μη νομίζει ο κόσμος πως ζω ρόδινα

Έχει προβλήματα η Ελένη: Είμαι σε αναταραχή, μη νομίζει ο κόσμος πως ζω ρόδινα«Έχω προσαρμοστεί στα καινούρια πράγματα που μου έφερε η ζωή, τα καλά και τα κακά. Μάλλον με αυτά οπλίζομαι για να αντιμετωπίζω τη συνεχή αναταραχή στην οποία βρίσκομαι τον τελευταίο χρόνο.»

Η Ελένη Μενεγάκη είναι μια υπερεπιτυχημένη παρουσιάστρια και αποτελεί ένα φαινόμενο που σίγουρα θα μπει στην κορυφή στο πάνθεον της τηλεόρασης. Βγάζει στην ζωή της αρκετά λεφτά και όλοι οι διαφημιστές την προτιμούν με κλειστά μάτια...
Έχει τρία παιδιά που τα λατρεύει και ετοιμάζεται να επιστεγάσει τον έρωτα της με τον Μάκη με ένα 4ο παιδί, το πρώτο δικό τους. Όμως τα προβλήματα δεν λείπουν ποτέ από την ζωή. 

Απλώς ο κάθε ένας τα αντιμετωπίζει αλλιώς και μαθαίνει να μην τα αφήνει να τον επηρεάζουν, εφόσον του συμβαίνουν και τόσα καλά.
Όχι δεν αναφερόμαστε στο πως προσπαθεί να μην εισέλθουν οι παπαράτσι στην εγκυμοσύνη της. 
Αλλά πιθανότατα στην δικαστική διαμάχη με τον Γιάννη Λάτσιο για την οποία η Ελένη Μενεγάκη λέει στο περιοδικό Γυναίκα και τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο με την Κάλλια Καστάνη: «Έχω πάντα μια βάση, στον χαρακτήρα μου, στον τρόπο που κινούμαι και φέρομαι. 
Αλλά έχω προσαρμοστεί στα καινούρια πράγματα που μου έφερε η ζωή, τα καλά και τα κακά, μαθαίνοντας να προχωρώ με νέα στοιχεία στον χαρακτήρα μου. Μάλλον με αυτά οπλίζομαι για να αντιμετωπίζω τη συνεχή αναταραχή στην οποία βρίσκομαι τον τελευταίο χρόνο. 
Δεν θέλω να νομίζει ο κόσμος πως επειδή διασκεδάζω στην εκπομπή, όλα είναι ρόδινα στη ζωή μου». Γι΄αυτό ακριβώς και η Ελένη συχνά πυκνά εκτός από τις μπηχτές για την εγκυμοσύνη της, ρίχνει και σπόντες για την διαμάχη ή βάζει τους ακόλουθους της στο παιχνίδι.
Προφανώς βρε Ελένη και δεν είναι όλα ρόδινα στην ζωή. Αλλά αν ήταν στην δική σου τότε θα μιλούσαμε για κάτι αφύσικο. Έχεις τόσα καλά και τυχερά και σου συμβαίνει και ένα "κακό". Σιγά το πράγμα δηλαδή, ούτε η πρώτη είσαι ούτε η τελευταία.


Σου άρεσε;

Σχολίασε