Η Μαρία Ιωαννίδου γράφει την αυτοβιογραφία της για να τιμωρήσει όσους την πλήγωσαν | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Η Μαρία Ιωαννίδου γράφει την αυτοβιογραφία της για να τιμωρήσει όσους την πλήγωσαν

Η Μαρία Ιωαννίδου γράφει την αυτοβιογραφία της για να τιμωρήσει όσους την πλήγωσανΤην δεύτερη συγγραφική της απόπειρα κάνει η Μαρία Ιωαννίδου, με ένα βιβλίο που θα συζητηθεί.

Τις άγνωστες πτυχές της ζωής της και όλα όσα δεν γνωρίζαμε για την 35χρονη και πλέον καριέρα της στην υποκριτική και τον χορό, σκοπεύει να αποκαλύψει στην αυτοβιογραφία της η Μαρία Ιωαννίδου. 

Η ηθοποιός και χορογράφος έχει ήδη ξεκινήσει να γράφει κεφάλαια του βιβλίου της, και αυτή θα είναι η 2η συγγραφική της προσπάθεια μετά από το μυθιστόρημα «Σουίτα 1610»...
Αν και είναι ενθουσιασμένη με το νέο της εγχείρημα, δεν βιάζεται. Ακολουθεί τη συμβουλή του άντρα της ζωής του, Φρέντυ Γερμανού. «Μου έλεγε, όταν θα θέλεις να γράψεις ένα βιβλίο, θα κάνεις μόνο αυτό, δεν θα ασχολείσαι με άλλα πράγματα». 

Και εκείνη ακολουθεί τις συμβουλές του κατά γράμμα, καθώς τον αισθάνεται κοντά της, αν και πέρασαν ήδη 15 χρόνια από την ημέρα που εκείνος έφυγε. 

Όσο για το περιεχόμενο της αυτοβιογραφίας της; «Θα αναφέρομαι σε γεγονότα με λεπτομέρειες και ονόματα. Θα τιμωρήσω πολλούς με αυτήν» λέει η Μαρία Ιωαννίδου στην Realnews και...σοβαρεύει λίγο. «Θα πω την αλήθεια μου. 

Πολλούς ανθρώπους που με έχουν πληγώσει, δεν θα τους εκθέσω, αλλά σίγουρα θα τους αναφέρω. Έχω πίκρες. Από συγγενείς και φίλους έχω προδοθεί. Γιατί αυτή την αλήθεια μου να την κουβαλάω μόνη μου; Ας την κουβαλήσουν κι εκείνοι. Θέλω να τους βάλω σε σκέψεις».


Σου άρεσε;

Σχολίασε