Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: «Δεν θέλω να "πουλάω" τη σχέση μας με την Ελένη Μενεγάκη» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: «Δεν θέλω να "πουλάω" τη σχέση μας με την Ελένη Μενεγάκη»

H παρουσιάστρια αποκάλυψε..

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου έδωσε μία συνέντευξη στο περιοδικό «ΕΓΩ» και μίλησε για τη σχέση της με τηνΕλένη Μενεγάκη αλλά και για το πώς αντιμετωπίζει τις αρνητικές κριτικές.

Τι κάνει η παρουσιάστρια όταν διαβάσει μία άσχημη κριτική;

«Μπορεί να κάνω μια βόλτα στη θάλασσα ή να το συζητήσω με κάποιο φιλικό μου πρόσωπο».

Άραγε αναρωτιέται από πού προκύπτουν όλες αυτές οι αρνητικές κριτικές; «Φυσικά και έχω αναρωτηθεί. Νομίζω ότι πλέον έχει καταντήσει και λίγο παιχνίδι όλο αυτό με το όνομα μου».

Επίσης η Κωνσταντίνα μίλησε και για το αν έχει νοιώσει την υποστήριξη από άλλα άτομα της τηλεόρασης: «Πολλοί άνθρωποι με μεγάλη καριέρα και εμπειρία στο χώρο της τηλεόρασης που δεν φανταζόμουν ούτε περίμενα ποτέ ότι θα μου σταθούν είναι στο πλευρό μου. Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι που, ενώ ξεκίνησαν να είναι δίπλα μου, τελικά δεν μου συμπαραστάθηκαν».

Για το αν έχει φίλους από την τηλεόραση η Κωνσταντίνα είπε: «Η φιλία είναι ιερή λέξη. Στα δυόμισι χρόνια δεν μπορώ να πω ότι έχω δημιουργήσει φιλίες. Η φιλία πρέπει να δοκιμαστεί και να αντέξει στο χρόνο».

Τέλος η παρουσιάστρια μίλησε και για τη σχέση της με την Ελένη Μενεγάκη «Η Ελένη είναι ένας άνθρωπος που αγαπώ και που θα είναι πάντα στην καρδιά μου. Δεν μπορώ να πω περισσότερα, γιατί δεν θέλω να "πουλάω" τη σχέση μας».


Σου άρεσε;

Σχολίασε