Ιωσήφ Μαρινάκης: «Δεν θα μπορούσα να είμαι με μία γυναίκα που ζηλεύει» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Ιωσήφ Μαρινάκης: «Δεν θα μπορούσα να είμαι με μία γυναίκα που ζηλεύει»

Ιωσήφ Μαρινάκης: «Δεν θα μπορούσα να είμαι με μία γυναίκα που ζηλεύει»Ο Ιωσήφ Μαρινάκης, σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Εγώ, μίλησε για την προσωπική του ζωή και για τον τρόπο που αντιμετωπίζει τη ζήλια. 
Ο ίδιος παραδέχεται πως δεν ζηλεύει καθόλου, παρόλο που είναι παντρεμένος με μία πολύ όμορφη γυναίκα, τη Χρύσα Καλπάκη, και τονίζει πως δεν αντέχει τους ανθρώπους που ζηλεύουν.
Συγκεκριμένα αναφέρει: «Δεν ζηλεύω καθόλου. 
Δεν μου αρέσει η ζήλια και αντίστοιχα δεν θα μπορούσα να είμαι με μια γυναίκα που ζηλεύει». 
Και συνεχίζει προσθέτοντας: «Δεν το κρύβω ούτε το προκαλώ...
Είναι κάτι φυσιολογικό, είναι η ζωή μου και η Χρύσα είναι μέσα στη ζωή μου. 
Το πιο σημαντικό για ν' αντέξει μια σχέση στο χρόνο είναι να υπάρχουν κοινά «θέλω». Να μη χωρίζουν οι δρόμοι. Να είναι φίλος σου ο σύντροφός σου. Εκτός από τον ερωτικό τομέα, να μπορείς να περνάς καλά μαζί του όλες τις στιγμές. Εμείς το έχουμε αυτό».


Σου άρεσε;

Σχολίασε