Αποχώρησε η Μαρία Κορινθίου από την πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή! | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Αποχώρησε η Μαρία Κορινθίου από την πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή!

Αποχώρησε η Μαρία Κορινθίου από την πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή!Η Μαρία Κορινθίου που πρωταγωνιστεί στη σειρά «Όρκος Σιωπής» , αποχώρησε από την καθημερινή ραδιοφωνική πρωινή εκπομπή που παρουσίαζε με τον Γιώργο Χατζηπαύλου στον Λάμψη 92,3 , λόγω των αυξημένων υποχρεώσεων που έφερε η συμμετοχή της στη σειρά του Star.
Η Μαρία Κορινθίου δήλωσε: «Η αποχώρησή μου από την πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή δεν συνδέεται με κάποιο πρόβλημα στη συνεργασία μου με τους ιθύνοντες του σταθμού ή τον συμπαρουσιαστή μου...
Λόγω των ταξιδιών μου στην Κύπρο για την σειρά «Όρκος Σιωπής» όπου πρωταγωνιστώ, έπρεπε να απουσιάζω συχνά από την εκπομπή, σε σημείο να πηγαίνει πίσω, κάτι που δεν ήθελα. 
Η συνεργασία μου με όλους είναι εξαιρετική και μάλιστα είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιστρέψω σε ένα μήνα στην εκπομπή, εφόσον έχουν μπει σε σειρά οι υποχρεώσεις μου με το σήριαλ».


Σου άρεσε;

Σχολίασε