Δημοσιογράφος την ρώτησε αν έχει κάνει κάποια επέμβαση στο πρόσωπό της.
Η Χριστίνα είπε: «Έχω δει πάρα πολλές άσχημες επεμβάσεις στο πρόσωπο, δεν ξέρω γιατί...» και στη συνέχεια είπε για τον εαυτό της: «Δεν έχω κάνει αγάπη μου, όχι τι να κάνω!...
Δε με θυμάσαι, από τα χρόνια που δουλεύαμε μαζί;». Και συνέχισε απευθυνόμενη στη δημοσιογράφο του Happy Day που τη ρώτησε «εσύ πες μου...» Η δημοσιογράφος απάντησε πως όντως δεν έχει κάνει τίποτε και η Χριστίνα τόνισε: «Εντάξει, ευχαριστώ»!Πηγή: http://www.gossip-tv.gr