Μορφούλα Ντώνα: «Όταν σταμάτησα τη Ρυθμική, ήθελα απλά να φάω πολύ!» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Μορφούλα Ντώνα: «Όταν σταμάτησα τη Ρυθμική, ήθελα απλά να φάω πολύ!»

Η Μορφούλα Ντώνα φωτογραφήθηκε για το περιοδικό «ΕΓΩ! Weekly» και μίλησε για το τέλος της ενασχόλησής της με τον αθλητισμό, αλλά και για τη συμμετοχή της στο Dancing With The Stars. 

Ολοι σε θεωρούν το μεγάλο φαβορί για τον τελικό του «DWTS». Νιώθεις πως έχεις ένα προβάδισμα σε σχέση με τους υπόλοιπους;
Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να διασκεδάζω όσο μπορώ τη συμμετοχή μου στο παιχνίδι, ο σκοπός του οποίου μην ξεχνάμε ότι είναι φιλανθρωπικός. Από εκεί και πέρα, αν φτάσω μέχρι τον τελικό, μια χαρά θα είναι!

Λόγω όμως της ενασχόλησής σου με τη ρυθμική γυμναστική, έχεις ένα αβαντάζ σε σχέση με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες, καθώς είσαι πιο ευλύγιστη, πιο αρμονική στις κινήσεις σου.

Μερικές φορές με βοηθά η εμπειρία μου από τον αθλητισμό, αλλά τις περισσότερες με δυσκολεύει. Γιατί έχω μάθει ορισμένες κινήσεις του σώματος να γίνονται με συγκεκριμένο τρόπο και τώρα πρέπει να τις κάνω αλλιώς.  

Το να κυνηγάς το τέλειο και ως αθλήτρια έγινε ποτέ ένα μεγάλο και δυσβάσταχτο βάρος για εσένα;
Ναι, αυτός ήταν άλλωστε και ένας από τους λόγους που σταμάτησα τελικά τη ρυθμική γυμναστική. Μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Σίδνεϊ και τον τραυματισμό μου, αισθάνθηκα ότι από εκεί και πέρα θα υστερούσα σε ό,τι και αν έκανα. Έμεινα δύο χρόνια εκτός και μετά επέστρεψα μέχρι να ολοκληρώσω την καριέρα μου.

Στενοχωρήθηκες όταν άφησες αυτό που αγαπούσες;
Βέβαια, ήταν πάρα πολύ δύσκολο για εμένα να εγκαταλείψω τον αθλητισμό.

Τι έκανες την επόμενη μέρα που αποφάσισες να τερματίσεις την αθλητική σου καριέρα;
Θυμάμαι πως το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να φάω πολύ. Μου φάνταζε βέβαια τότε υπερβολικό. Επίσης, έβγαινα συνέχεια έξω με τους φίλους μου. Αυτή η περίοδος κράτησε ενάμιση χρόνο και για έναν περίεργο λόγο την έχω διαγράψει από τη μνήμη μου. 

Στην προσωπική σου ζωή είσαι σκληρή όπως ήσουν ως αθλήτρια;
Δεν είμαι σκληρή, είμαι πειθαρχημένη και απόλυτη στις απόψεις μου όταν πιστεύω πως έχω δίκιο, αρκετά τελειομανής και αυστηρή ως προπονήτρια.

Τι στόχους βάζεις για τη ζωή σου και θέλεις να τους εκπληρώσεις τα επόμενα χρόνια;
Να διατηρηθεί η αρμονία που ήδη υπάρχει στη ζωή μου.

Θέλεις να γίνεις μητέρα;
Έχω πρότυπο τους γονείς μου και φυσικά θέλω να κάνω οικογένεια και παιδιά. Αλλά όχι τώρα, αργότερα! 


Σου άρεσε;

Σχολίασε