Σπανού: «Δεν είμαι και η Μενεγάκη για να θέλουν όλοι να μαθαίνουν με ποιον είμαι και τι κάνω» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Σπανού: «Δεν είμαι και η Μενεγάκη για να θέλουν όλοι να μαθαίνουν με ποιον είμαι και τι κάνω»

Σπανού: «Δεν είμαι και η Μενεγάκη για να θέλουν όλοι να μαθαίνουν με ποιον είμαι και τι κάνω»Σε συνέντευξη τον Απρίλιο του 2014 τόσο η Ελισάβετ Σπανού όσο και ο Γιάννης Αποστολάκης είχανε διαψεύσει ότι είναι ζευγάρι. 
Μάλιστα είχε πει ότι τον βλέπει σαν αδελφό της. Τρεις μήνες μετά κυκλοφόρησαν φωτογραφίες που τους έδειχναν να φιλιούνται.
«Δεν έλεγα ψέματα. Η συνέντευξη που είχα δώσει εκείνη την περίοδο αντιπροσώπευε απόλυτα αυτό που αισθανόμουν. Ό,τι είχα πει ίσχυε και ό,τι έχετε δει είναι αυτό που έχετε δει. Από εκεί και πέρα δεν μου αρέσει να μιλάω για την προσωπική μου ζωή...
Δε μου αρέσει να κρύβομαι, αλλά δεν θα βγω να ανακοινώσω τα προσωπικά μου» τόνισε στο ΟΚ.
-Πώς γίνεται κάποιον που τον βλέπεις σαν αδελφό σου στην πορεία να τον δεις ερωτικά;
«Όπως είχα πει και σε εκείνη τη συνέντευξη, όταν γνωριστήκαμε με τον Γιάννη εκείνος ήταν σε σχέση. Κάποιον που είναι δεσμευμένος δεν μπορώ να τον δω ερωτικά για¬τί, για μένα, είναι σαν να μην έχει φύλο. Αλλά από τον Απρίλιο που δήλωνα αυτά, έχουν με¬σολαβήσει αρκετοί μήνες και έχουν αλλάξει πολλά από τότε.»
-Τι εννοείς;
«Όταν δύο άτομα αντίθετου φύλου γνωριστούν και κάνουν παρέα, μπορεί να πα¬ραμείνουν φίλοι για πάντα ήτα αισθήματα που έχει ο ένα; για τον άλλον να μετεξελιχθούν σε κάτι άλλο. Δεν θέλω να μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.»
-Τι θα απαντούσες σε όσους μπορεί να σου επιρρίψουν ευθύνες για τον χωρισμό του;
«Είναι πολύ υποτιμητικό αν κάποιος ισχυριστεί ότι ένας άντρας έκανε κάτι επειδή παρασύρθηκε. 
Ούτε μία σχέση διαλύεται αν είναι υγιής και έχει στέρεες βάσεις. Και τη Ζιζέλ να έχει ο άλλος απέναντι του, αν είναι ερωτευμένος δεν θα γυρίσει να την κοιτάξει. Και όπως είπα πριν, από τη στιγμή που ο Γιάννης είχε μία σχέση όταν γνωριστήκαμε, η δική μας περιορίστηκε μόνο στη συνεργασία μας για το J2US.»
-Πώς ένιωσες όταν είδες δημοσιευμένες φωτογραφίες που σας έδειχναν να φιλιέστε;
«Δεν είναι και το πιο ευχάριστο πράγμα του κόσμου να βλέπεις τον εαυτό σου με κάποιον άλλο, είτε να φιλιέστε είτε να αγγίζεστε. 
Αυτό που μου κάνει μεγάλη εντύπωση είναι πως μπορεί κάποιος που έχει πάει διακοπές σε ένα νησί και βλέπει απέ¬ναντι του δύο ανθρώπους που είναι αναγνωρίσιμοι, να βγάλει το κινητό του και να τους φωτογραφίσει. 
Δεν μπορώ να καταλάβω καν το σκεπτικό του, γιατί εγώ δεν θα το έκανα σε καμία περίπτωση. Στο κάτω-κάτω δεν είμαι και η Ελένη Μενεγάκη για να θέλουν όλοι να μαθαίνουν με ποιον είμαι και τι κάνω.»
Πηγή: http://www.gossip-tv.gr


Σου άρεσε;

Σχολίασε