Αντώνης Λουδάρος: «Η Σπυροπούλου έχει γίνει στόχος, λες και πρέπει να λύσει αυτή το θέμα της Ελλάδας» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Αντώνης Λουδάρος: «Η Σπυροπούλου έχει γίνει στόχος, λες και πρέπει να λύσει αυτή το θέμα της Ελλάδας»

Ο Αντώνης Λουδάρος, σε συνέντευξή του στο περιοδικό Hello, μίλησε για το λόγο που δέχτηκε να συμμετάσχει σε μια πρωινή εκπομπή καθώς επίσης και για τη συνεργασία του με την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου.

Τους λόγους που δέχτηκε να συμμετάσχει σε πρωινή εκπομπη εξηγεί: «Μου έγινε μια πρόταση που χρόνια σκεφτόμουν, γιατί με γαργαλούσε η ιδέα ενός ζωντανού τηλεοπτικού προγράμματος, αφού μέσα από τους ρόλους μου δεν μπορώ να μιλήσω σε προσωπικό επίπεδο ταυτόχρονα σε τόσους πολλούς ανθρώπους...
Μέσα από την τηλεόραση μπορώ να τους πω ότι υπάρχουν τρόποι να περάσουμε καλά, ανέξοδα, και ότι υπάρχουν πρόσωπα που θα μας οδηγήσουν στο φως. Εγώ έχω ανάγκη να κάνω κάτι τέτοιο στην τηλεόραση. Δεν υπάρχει συνταγή για να πετύχω, θέλω όμως στο τέλος της τηλεοπτικής σεζόν οι τηλεθεατές, βλέποντας την πρότασή μου, να πουν ότι υπάρχει ελπίδα».

Ο ίδιος παραδέχτηκε ότι το διασκεδάζει και συγκεκριμένα αναφέρει: «Στην αρχή σοκαρίστηκα, γιατί έπρεπε να ανακαλύψω πράγματα, και είμαι ακόμα σ’ αυτή τη διαδικασία. Μερικές φορές έμενα άλαλος, άλλες φορές ένιωθα ότι υπερβάλλω, και η αλήθεια είναι ότι η τηλεόραση χρειάζεται σωστές δοσολογίες και μέτρο».

Για την αποχώρηση της Κουτσελίνη δηλώνει: «Στεναχωρήθηκα γιατί ήταν ο άνθρωπος με τον οποίο  είχα μιλήσει για να πάω στην εκπομπή. Όμως, έχω ζήσει πολύ πιο δύσκολα πράγματα στο θέατρο, όπως να αποχωρούν σκηνοθέτες ενώ η παράσταση είναι έτοιμη ν’ ανέβει. Συμβαίνουν αυτά, προχωράς και κάνεις ό,τι έχεις υποσχεθεί: ότι θα είμαι εδώ και θα αγωνιστώ για το καλύτερο».

Τέλος, τη γνώμη του για την Σπυροπούλου παραδέχεται λέγοντας: «Εγώ την Κωνσταντίνα δεν την ήξερα, δεν ήμασταν φίλοι, κάποιες φορές την είχα συναντήσει και είχαμε πει ένα τυπικό γεια. Όμως, βλέπω έναν άνθρωπο που αγωνιά πολύ για να γίνει η εκπομπή καλύτερη και προσωπικά μάλλον έχω δει έναν άνθρωπο με γλυκύτητα στους τρόπους του. 

Επειδή έχω διαβάσει τέρατα, νομίζω πως έχει γίνει ο σάκος του μποξ, έχει γίνει στόχος, λες και πρέπει όλο το θέμα της Ελλάδας να το λύσει η Κωνσταντίνα. Νομίζω ότι αδικείται λίγο. Όμως, έχει κι αυτή να κάνει το δρόμο της και εκ του αποτελέσματος να κριθεί. Και με το αποτέλεσμα δεν εννοώ μόνο την εκπομπή, μιλώ για τη  διαδρομή της ως άνθρωπος».


Σου άρεσε;

Σχολίασε