Γιούρκας Σεϊταρίδης: Τι τρέχει με την Ελεονώρα Μελέτη; | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Γιούρκας Σεϊταρίδης: Τι τρέχει με την Ελεονώρα Μελέτη;

Γιούρκας Σεϊταρίδης: Τι τρέχει με την Ελεονώρα Μελέτη;Για τη σχέση του με την Ελεονώρα Μελέτη μίλησε ο Γιούρκας Σεϊταρίδης στη συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό People θέλοντας να ξεκαθαρίσει τα πράγματα για τα όσα ακούγονται σχετικά με εκείνον και τη δημοσιογράφο.

"Είμαστε φίλοι, στ' αλήθεια. Ούτε ζευγάρι ούτε τίποτα άλλο. Φιλαράκια. Δεν έχω πολλές γυναίκες φίλες. 
Είναι πολύ απλός άνθρωπος η Ελεονώρα και θα κάνει ό,τι θέλει και ό,τι σκεφτεί. Είναι ευχάριστη στην παρέα, γελάμε πολύ."
Ο ποδοσφαιριστής που έκανε μια guest εμφάνιση στις"Τρίχες" του Ant1 μίλησε και για τα προσώπικά του: "Νομίζω πως τώρα είμαι πιο ώριμος και σε επόμενη σχέση θα είμαι πολύ καλύτερα. 
Είμαι μόνος μου τα τρία τελευταία χρόνια. Θα ήθελα να κάνω σχέση, αλλά δεν θα το κάνω απλά για να το κάνω..."


Σου άρεσε;

Σχολίασε