Βίκυ Σταυροπούλου: «Ο έρωτας έχει ακριβό κασέ και δεν με συμφέρει να τον έχω μόνιμο καστ» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Βίκυ Σταυροπούλου: «Ο έρωτας έχει ακριβό κασέ και δεν με συμφέρει να τον έχω μόνιμο καστ»

Βίκυ Σταυροπούλου: «Ο έρωτας έχει ακριβό κασέ και δεν με συμφέρει να τον έχω μόνιμο καστ»Η Βίκυ Σταυροπούλου παραχώρησε μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης. Μεταξύ άλλων, μιλάει για τις δυσκολίες που έχει περάσει, για τον τρόπο που τις αντιμετώπισε, για  τα πρωινά αλλά και για τον έρωτα.
Για τις δυσκολίες και πως τις αντιμετώπισε, τονίζει: « Και να σηκώσω τα χέρια μου ψηλά, δεν κερδίζω πολύ μπόι», λέει με χιούμορ και συνεχίζει: «Έχω μάθει στη ζωή να μην με παίρνει από κάτω η οποιαδήποτε αναποδιά...
Πολύ βαθιά μέσα μου είμαι αισιόδοξη. Είναι στιγμές που λυγίζω, στενοχωριέμαι, αγχώνομαι αλλά στο βάθος χαμογελώ γιατί ξέρω πως όλα θα πάνε καλά».
Για την πρόταση να κάνει πρωινή εκπομπή, δηλώνει: « Εγώ δεν το έκανα αυτό το βήμα, αλλά δεν το μετάνιωσα ποτέ.Ήταν μια απόφαση που, αν την έπαιρνα, θα μου στερούσε άλλα πράγματα, και από την επαγγελματική μου πορεία και από την προσωπική μου ζωή.
Όσο για τον έρωτα, αναφέρει: «Ο έρωτας έπαιζε και παίζει πολύ βασικό ρόλο στη ζωή μου.Απλώς δεν εμφανίζεται σε όλα τα επεισόδια, σε άλλα έχει πολλές σκηνές, σε άλλα μόνο γκεστ. Ίσως είναι πολύ ακριβό το κασέ του και δεν συμφέρει την παραγωγή (δηλαδή εμένα) να τον έχει μόνιμο καστ.


Σου άρεσε;

Σχολίασε