«Ας είναι καλά ο πλαστικός μου που…»! Ποια Ελληνίδα τηλεπερσόνα μίλησε για τις πλαστικές επεμβάσεις; (PHOTO) | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

«Ας είναι καλά ο πλαστικός μου που…»! Ποια Ελληνίδα τηλεπερσόνα μίλησε για τις πλαστικές επεμβάσεις; (PHOTO)

Τελείως ακομπλεξάριστη, η γνωστή Ελληνίδα αποκαλύπτει τον τρόπο που την διατηρούν φρέσκια και δεν κρύβει πως επισκέπτεται συχνά τον πλαστικό της χειρούργο.
Όπως η Ράνια Κωστάκη η οποία παραδέχεται πως διατηρείται σε φόρμα εξαιτίας της καλής συνεργασίας που έχει με τον πλαστικό χειρούργο...
«Ας είναι καλά ο πλαστικός Βαγγέλης Κεραμίδας.
Έχουμε την ίδια άποψη. Να κάνουμε αυτά που πρέπει Τόσο όσο να μη φαίνεσαι κουρασμένη» παραδέχεται σε γυναικείο portal, ενώ στην ερώτηση τι κάνει όταν δεν είναι στο μικρόφωνο του ραδιοφώνου και σε δουλειές, η ίδια απαντά:
«Μαγειρεύω πάρα πολύ, όχι για μένα, για κόσμο. Μου αρέσει να τους περιποιούμαι, αλλά δεν θα πλύνω και τα πιάτα. Σιχαίνομαι να πλένω πιάτα. Γενικά είμαι πολύ σπιτόγατα και νοικοκυρά. 
Δεν γυμνάζομαι. Προτιμώ να κοιμηθώ. Δεν βγαίνω πολύ. Η έξοδός μου είναι τα πάρτι μου. Φέτος γύρισα πάλι όλη την Ελλάδα».
kostaki1


Σου άρεσε;

Σχολίασε