Αντώνης Καρυστινός: «Δεν θα ρωτήσω κανέναν στο τι θα κάνω στην προσωπική μου ζωή» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Αντώνης Καρυστινός: «Δεν θα ρωτήσω κανέναν στο τι θα κάνω στην προσωπική μου ζωή»

Αντώνης Καρυστινός: «Δεν θα ρωτήσω κανέναν στο τι θα κάνω στην προσωπική μου ζωή»Ο Αντώνης Καρυστινός σε συνέντευξή του εξομολογήθηκε τι του λείπει από τη ζωή του αλλά και τι είναι ευτυχία για εκείνον.
Πόσο σημαντικό είναι για σένα το να είσαι καλά;
«Ωραία ερώτηση! Εγώ έχω μία άλλη εικόνα για την ευτυχία. Δεν μου αρκεί να είμαι καλά μόνο εγώ. 
Θέλω να είναι και ο διπλανός μου, αλλιώς δεν απολαμβάνω, αν θες, την όποια χαρά. Μεγάλωσα σε μία οικογένεια όπου μοιραζόμασταν το παραμικρό...
Έμαθα από μικρός να δίνω και να παίρνω. Δεν μπορώ να είμαι, δηλαδή, πολύ καλά, όταν υπάρχουν άνθρωποι που πεινάνε. Ντρέπομαι. Κι ας είμαι καλά στη ζωή μου, κι ας πηγαίνουν όλα ρολόι - που δεν πάνε».
Γιατί; Τι σου λείπει;
«Ξέρεις, όλοι ζούμε με τα καθημερινά μας άγχη και προβλήματα. Κάποια σοβαρά και κάποια άνευ λόγου».
Η άποψη του κόσμου σε αφορά;
«Και ναι και όχι. Από τη στιγμή που εκτίθεμαι, ο κόσμος έχει ήδη μία γνώμη για μένα - καλή ή κακή. Όπως για τον οποιονδήποτε. Αλλά δεν θα ρωτήσω κανέναν στο τι θα κάνω στην προσωπική μου ζωή».
Πηγή: Down Town Κύπρου



Σου άρεσε;

Σχολίασε