Αυτή είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ για τη σχέση Ελεονώρας Μελέτη – Γιούρκα Σεϊταρίδη! | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Αυτή είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ για τη σχέση Ελεονώρας Μελέτη – Γιούρκα Σεϊταρίδη!

Δεν είναι λίγες οι φορές που τα δημοσιεύματα τους θέλουν να είναι ζευγάρι και ότι η φιλία τους εξελίσσεται σε έναν νέο έρωτα. Τι λέει όμως η ίδια η Ελεονώρα Μελέτη στο YOU για τη σχέση της με τον Γιούρκα Σεϊταρίδη;
Κατά διαστήματα σού χρεώνουν διάφορες σχέσεις, άντρες οι οποίοι είναι φίλοι σου…
Λογικό είναι, επειδή κρατάω μια πιο αποστασιοποιημένη θέση όσον αφορά στα προσωπικά μου…
Έλξη δεν έχεις αισθανθεί για κανέναν από αυτούς;
Με τους φίλους μου; Είναι δυνατόν; Ούτε καν… Ειδικά με τον Γιούρκα (Σεϊταρίδη) αν μας δεις από μακριά αυτά που λέμε και κάνουμε, απλά θα πεθάνεις από τα γέλια. Να σκεφτείς μερικές φορές είμαι πιο άντρας από εκείνον στον τρόπο που μιλάμε. Όσο για τον Γιώργο (Μελισσανίδη), γνωριζόμαστε πάρα πολλά χρόνια, 15; Δεν θυμάμαι καν πόσα…
Επηρεάζει τις σχέσεις σου το γεγονός ότι έχεις πολλούς άντρες φίλους;
Ναι, επηρεάζει. Ναι ειδικά τον Γιώργο τον ζηλεύουν πολύ.
Γιατί;
Γιατί είμαστε συνέχεια μαζί, κάνουμε διακοπές μαζί, βγαίνουμε για φαγητό, τον έχω με υποκοριστικό στο κινητό μου, ναι θα τον ζηλέψουν. Αλλά μετά, μόλις, εξοικειωθούν με την ιδέα, το συνηθίζουν. Όπως επίσης και ο Γιώργος με επηρεάζει πάρα πολύ στις σχέσεις μου.
Έχεις σχέση αυτό το διάστημα;
Δεν θέλω να μιλήσω για τα προσωπικά μου. Ξέρω ότι ακούγεται τραγικό και απαράδεκτο. Και εγώ όταν είχα την εκπομπή μού την έδινε να ακούω αυτό το πράγμα, αλλά το καταλαβαίνω και το σέβομαι. Θα γίνω γραφική.
Σε ενοχλεί;
Δεν μπορώ να δώσω φιλιά με το σύντροφό μου και να περπατάμε χέρι-χέρι στη Γλυφάδα, αλλά μπορώ να το κάνω κάπου αλλού.


Σου άρεσε;

Σχολίασε