Όλα όσα αποκάλυψε ο Κώστας Φραγκολιάς για το χωρισμό τους με τη Μαρκέλλα Κατσογιάννη! | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Όλα όσα αποκάλυψε ο Κώστας Φραγκολιάς για το χωρισμό τους με τη Μαρκέλλα Κατσογιάννη!

Όλα όσα αποκάλυψε ο Κώστας Φραγκολιάς για το χωρισμό τους με τη Μαρκέλλα  Κατσογιάννη!Τελικά ο Κώστας Φραγκολιάς είναι άνθρωπος των μεγάλων σχέσεων; Τι λέει για το χωρισμό του με τη Μαρκέλλα Κατσογιάννη;

Δείτε ΕΔΩ τη συνέντευξη:
«Ναι, χωρίσαμε, γιατί σε κάποια πράγματα δεν ταιριάζαμε. Και τώρα είμαι μόνος. Μου αρέσει να είμαι σε σχέση γιατί μου αρέσει η συντροφικότητα...
Μου αρέσει να έχω μια γυναίκα να περνάμε ώρες μαζί και να είμαστε καλά» 

-Είσαι έτοιμος για μια νέα σχέση;
«Νομίζω όχι ακόμα. Δεν είμαι έτοιμος για την επόμενη σχέση.»
-Έχεις σκεφτεί να κάνεις οικογένεια και παιδιά;
« Φυσικά μου αρέσει ο θεσμός της οικογένειας και τα παιδιά, θα ήθελα δύο αγόρια, γιατί με τα κορίτσια έχει περισσότερο άγχος.»
-Τι αναζητάς σε μια σύντροφο;

«Θέλω όταν κοιμόμαστε μαζί να είμαι ήρεμος και να με στηρίζει.»

 athensbars.gr


Σου άρεσε;

Σχολίασε