Νίκος Πορτοκάλογλου: Τα τραγούδια μου προανάγγελαν τους μπελάδες που θα με έβρισκαν | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Νίκος Πορτοκάλογλου: Τα τραγούδια μου προανάγγελαν τους μπελάδες που θα με έβρισκαν

Νίκος Πορτοκάλογλου: Τα τραγούδια μου προανάγγελαν τους μπελάδες που  θα με έβρισκανΤο τραγούδι υπήρξε εργαλείο εξομολόγησης των πιο κρυφών του φόβων δηλώνει ο τραγουδοποιός σε συνέντευξη που έδωσε σε εβδομαδιαίο περιοδικό. 
Σήμερα μετά από κάποια χρόνια ψυχανάλυσης μπορει να εκτιμά και να χαίρεται μ’ αυτά που έχει.
Στη συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό ΕΓΩ! Weekly ο Νίκος Πορτοκάλογλου είπε πως πολλές φορές τα τραγούδια του προανάγγελαν τους μπελάδες που θα τον έβρισκαν. 
Όπως ας πούμε όταν έγραφε το «Θάλασσα μου σκοτεινή» για την ταινία «Μπραζιλέρο», τότε πίστευε ότι το ρεφραίν «τα είχα όλα μια φορά, μα ήθελα παραπάνω» αναφερόταν στον πρωταγωνιστή, αλλά στην ουσία απευθυνόταν στον ίδιο...
Ομολόγησε ότι χρειάστηκαν 8 χρόνια ψυχανάλυσης για να μπορεί να σκέφτεται και να ενεργεί όπως κάνει σήμερα. Όπως αποκαλύπτει στη συνέντευξη: «Είχα χάσει τον «μπούσουλα», όπως λέμε απλά. 
Είχα χάσει το δρόμο μου και στα προσωπικά, και στα υπαρξιακά, και στα επαγγελματικά. Είχα μέσα μου πάντα, από παιδί σχεδόν, δύο αντίθετες δυνάμεις που πάλευαν. 
Η μία με έσπρωχνε με φόρα μπροστά, με ωθούσε να παλέψω για το όνειρό μου, για αυτό που θέλει η ψυχή μου. Υπήρχε όμως και η άλλη μου πλευρά, η λιγότερο δυναμική, που ζητούσε πάντα βοήθεια στα δύσκολα. 
Θα μπορούσα ως δραστήριος άνθρωπος να έχω και το σύνδρομο του άτρωτου, του γενναίου. Δεν το είχα. Γι' αυτό το τραγούδι έγινε εργαλείο εξομολόγησης των πιο κρυφών μου φόβων».
toratora.gr



Σου άρεσε;

Σχολίασε