Κανένα κόμπλεξ! Η Νανά Παλαιτσάκη αποκαλύπτει την ηλικία της! | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Κανένα κόμπλεξ! Η Νανά Παλαιτσάκη αποκαλύπτει την ηλικία της!

Η Νανά Παλαιτσάκη είναι μια γυναίκα χωρίς κόμπλεξ και μιλάει «έξω από τα δόντια», ενώ δεν διστάζει να αποκαλύψει ακόμη και την ηλικία της.
«Είμαι 50 χρονών», μας δήλωσε και συνέχισε:
«Ήμουν τεράστιος μπελάς για την μαμά μου. Νομίζω ότι υπήρξα για πολλά χρόνια παιδί »χούλιγκαν».
Η μαμά μου, η οποία φοίτησε στις Καλόγριες ως εσωτερική, υπέφερε πάρα πολύ με τα καμώματά μου. Η μητέρα μου ήταν πολύ αυστηρή, ο πατέρας μου σκοτώθηκε όταν ήμουν 5 χρονών».
Όσο πιο αυστηρή ήταν η μαμά μου τόσο πιο ατίθαση ήμουν εγώ». Τέλος, η Νανά Παλαιτσάκη αναφέρθηκε και στην σχέση της με τον γιο της.
«Η σχέση μου με τον Αλέξη έχει περάσει από «σαράντα κύματα». Εξαιτίας της δουλειάς μου πάντα είχα πολλές ενοχές ως μητέρα. Σήμερα, δεν σου κρύβω ότι είμαι εξαιρετικά περήφανη για εκείνον»


Σου άρεσε;

Σχολίασε