Πασίγνωστη ηθοποιός εξομολογείται: "Κάθε μήνα ελπίζω να είμαι έγκυος αλλά ποτέ δεν είμαι!" Συνεχίζει τις προσπάθειες... | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Πασίγνωστη ηθοποιός εξομολογείται: "Κάθε μήνα ελπίζω να είμαι έγκυος αλλά ποτέ δεν είμαι!" Συνεχίζει τις προσπάθειες...

Πασίγνωστη ηθοποιός εξομολογείται: "Κάθε μήνα ελπίζω να είμαι έγκυος αλλά ποτέ δεν είμαι!"Σε πρόσφατη συνέντευξή της στον ραδιοφωνικό σταθμό "KII S 1065' και στους Kyle and Jackie O, η Nicole Kidman εξέφρασε την μεγάλη της επιθυμία να γίνει για ακόμα μια φορά μητέρα.

Η Nicole Kidman δήλωσε ότι συνεχίζει κάθε μήνα να κάνει προσπάθειες με τον σύζυγό της Keith Urban για να αποκτήσουν και τρίτο παιδί, λέγοντας χαρακτηριστικά:
“Κάθε μήνα ελπίζω να είμαι έγκυος και ποτέ δεν είμαι. Θα πήδαγα από την χαρά μου αν συνέβαινε αυτό, αλλά δεν θα γίνει γιατί είμαι 47 ετών”.  

Η Nicole Kidman έχει δύο βιολογικές κόρες, την Sunday Rose, 6 ετών και την Faith Margaret, τριών αλλά και δύο παιδιά που είχε υιοθετήσει με τον Τom Cruise, τον 21χρονο Connor και την 19χρονη Isabella. 


Σου άρεσε;

Σχολίασε