Αλέξης Γεωργούλης: Η επιστροφή του από την Αμερική | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Αλέξης Γεωργούλης: Η επιστροφή του από την Αμερική

Αλέξης Γεωργούλης: Η επιστροφή του από την ΑμερικήΟ Αλέξης Γεωργούλης βρίσκεται, αυτό το διάστημα, στην Αθήνα για την παράσταση «Μυστικοί Αρραβώνες», στην οποία πρωταγωνιστεί. 
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο «TV Έθνος», μίλησε εκτός των άλλων, για το λόγο που έφυγε για την Αμερική, για την προσωπική του ζωή αλλά και για  την τηλεόραση.
Για τους λόγους που έφυγε για την Αμερική, την περίοδο που στην Ελλάδα ήταν στην πρώτη γραμμή της δημοσιότητας, απαντά: «Η αλήθεια είναι ότι χρειαζόμουν ένα διάλειμμα. 
Με το που βγήκα ως ηθοποιός έγινα αμέσως γνωστός αναγνωρίσιμος κι ήταν σα να μην έχω γνωρίσει άλλο κόσμο. 
Ήθελα να δω τι γίνεται πέρα από την πρώτη γραμμή!»...

Σχολιάζει το γεγονός ότι ακόμα κάποιοι ασχολούνται με την προσωπική του ζωή, δηλώνοντας: «Δεν μου αρέσει καθόλου. 
Το θωρώ εισβολή, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι. Φανταστείτε ότι την αδελφή μου κάποια έντυπα την παρουσίασαν ως τη νέα μου κοπέλα!».
Τέλος αναφέρει το λόγο για τον οποίο δεν βλέπει τηλεόραση: «Δεν έχω στο σπίτι τηλεόραση, από το 1995, πριν αποφασίσω να γίνω ηθοποιός. Ο λόγος; Με αποχαυνώνει. Όταν κάθομαι μπροστά στην κινούμενη εικόνα «μαγεύομαι» και ξεχνιέμαι με τις ώρες».


Σου άρεσε;

Σχολίασε