Ο Πέτρος Κωστόπουλος μιλάει για τη σχέση με την οικογένεια του μετά το διαζύγιο! | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Ο Πέτρος Κωστόπουλος μιλάει για τη σχέση με την οικογένεια του μετά το διαζύγιο!

Ο Πέτρος Κωστόπουλος μιλάει για τη σχέση με την οικογένεια του μετά το διαζύγιο!Σε γνωστό περιοδικό έδωσε συνένετυξη ο Πέτρος Κωστόπουλος, όπου και μίλησε για τη τωρίνη σχέση με τα παιδιά του και την Τζένη Μπαλατσινού.  

Πότε κάνει πρεμιέρα η Μελέτη; Ο παρουσιαστής δήλωσε χαρακτηριστικά:«Με την Τζένη έχω ζήσει 20 χρόνια και έχουμε τρία παιδιά...
Το μοντελάκι “βλέπω τα παιδιά μου το Σαββατοκύριακο”, που έχουν καθιερώσει όσοι χωρίζουν και πλακώνονται δεν παίζει σε μας. 

Τα παιδιά μου θέλω να τα βλέπω κάθε μέρα και το ίδιο θέλει και η Τζένη. Έτσι θέλω να μεγαλώσει ο γιος μου. Θα τρώει, θα χέζει και θα κατουράει μαζί με τον πατέρα του-και έτσι πάλι θέλω να το γράψεις. Αλλά κάποιοι δεν θέλουν να το χωνέψουν. 

Έχω φτάσει σε σημείο να πιστεύω ότι και να πεθάνω θα λένε ότι είναι ψέμα, θα περιμένουν να εμφανιστώ στην Μύκονο. Θα με έχουν θάψει και θα βγάζουν θεωρίες συνωμοσίας σαν τον John Kennedy και τον Elvis Prisley». 

athensbars.gr


Σου άρεσε;

Σχολίασε