Μητροκτόνος Αγρινίου: «Δεν έσφαξα την μητέρα μου – μου τα «φόρτωσε» ο πατέρας μου» - Νέα τροπή στην υπόθεση που συγκλόνισε το πανελλήνιο | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Μητροκτόνος Αγρινίου: «Δεν έσφαξα την μητέρα μου – μου τα «φόρτωσε» ο πατέρας μου» - Νέα τροπή στην υπόθεση που συγκλόνισε το πανελλήνιο

4ερθιθοι.jpgΉταν τέλη Μαΐου του 2013. Η είδηση έσκασε σαν βόμβα και σόκαρε το πανελλήνιο: μαθητής της Γ' Λυκείου έσφαξε τη μητέρα του, γιατί του έκανε παρατήρηση και του είπε να πάει για ύπνο, επειδή το πρωί έδινε εξετάσεις.
Η ανατριχιαστική υπόθεση ερμηνεύτηκε με πολλούς τρόπους…
Πολλοί μίλησαν για την πίεση που δέχονται οι μαθητές για να πετύχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις, ενώ δεν ήταν και λίγοι αυτοί οι οποίοι μίλησαν για άρνηση των γονιών να αποδεχτούν ότι το παιδί τους έχει ψυχολογικά προβλήματα.
Αρκετούς μήνες μετά το φρικιαστικό έγκλημα, νέα στοιχεία προκύπτουν και η έρευνα παίρνει άλλη τροπή. Ο μαθητής από το Αγρίνιο, ο οποίος πλέον νοσηλεύεται σε ψυχιατρείο, άλλαξε τους ισχυρισμούς του. 
Και ενώ αρχικά είχε ομολογήσει στους αστυνομικούς ότι άρπαξε το κουζινομάχαιρο και έσφαξε την μητέρα του, επειδή του έκανε παρατήρηση, τώρα υποστήριξε στην ψυχίατρο η οποία έχει αναλάβει τη θεραπεία του, ότι ήταν θεατής στο έγκλημα που διέπραξε… ο πατέρας του!
4ερθιθοι.jpgΣυγκεκριμένα, ο ίδιος αποκάλυψε στη διευθύντρια της 6ης Ψυχιατρικής Κλινικής του Δαφνιού, κυρία Ελένη Μαραγκουδάκη ότι: «ο πατέρας μου, μου ζήτησε να πω ότι εγώ έχω διαπράξει το έγκλημα εναντίον της μητέρας μου, διότι εγώ θα πήγαινα για λίγο καιρό στη φυλακή, ενώ εκείνος θα καθόταν για πολλά χρόνια. 
Τον είδα να την χτυπάει, νομίζω πέντε φορές, εκείνη με καλούσε για βοήθεια, φωνάζοντας το όνομά μου κι εγώ έντρομος είχα ακινητοποιηθεί στον καναπέ και δεν έκανα τίποτα για τη μητέρα μου».
Μάλιστα, τους παραπάνω ισχυρισμούς του 19χρονου Βασίλη, κατέθεσε, η ίδια, ενόρκως στην ανακρίτρια Αγρινίου και πλέον γίνεται εκ νέου έρευνα, ώστε να διαπιστωθεί αν είναι όλα αυτά αλήθεια, δίνοντας δραματική τροπή στην οικογενειακή τραγωδία.
«Ο Βασίλης ήταν πάντα αποσυρμένος στο δωμάτιό του με σχεδόν ανύπαρκτες κοινωνικές σχέσεις με τους άλλους συνασθενείς του, ερχόταν όμως πάντοτε πρόθυμα στις συνεδρίες που είχε μαζί μου. Έφυγε από τη συγκεκριμένη  συνεδρία ιδιαιτέρως φορτισμένος και τη μεθεπόμενη ημέρα επανέλαβε στους λοιπούς συναδέλφους μου και ενώ εγώ δεν ήμουν παρούσα, την ίδια αφήγηση για το έγκλημα της μητέρας του» τόνισε μεταξύ άλλων στην ένορκη κατάθεσή της η κυρία Μαραγκουδάκη. 

Το ανείπωτο οικογενειακό δράμα

Η ιστορία της 53χρονης δασκάλας, που δολοφονήθηκε με πέντε μαχαιριές λίγο μετά τα μεσάνυχτα της 21ης Μαΐου του 2013, μοιάζει βγαλμένη από θρίλερ. 

Όπως αποκάλυψαν στις καταθέσεις τους οι συγγενείς της οικογένειας, η δασκάλα και ο καθηγητής σύζυγός της ζούσαν τα τελευταία χρόνια ένα δράμα. 

Ο μικρός τους γιος, Βασίλης, ήταν ένα παιδί που δεν μιλούσε πολύ, εσωστρεφής, κλειστός χαρακτήρας και χωρίς φίλους. Μοναδική συντροφιά του ήταν το Ίντερνετ και το PlayStation. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το ζευγάρι να οδηγηθεί στον χωρισμό αλλά να ζει κάτω από την ίδια στέγη για το καλό του παιδιού τους.

Μια μαρτυρική καθημερινότητα, που έμενε σφραγισμένη πίσω από τις κλειστές πόρτες του διαμερίσματος και δεν τη γνώριζε κανένας, μιας και το Αγρίνιο είναι μικρή κοινωνία και δεν ήθελαν να γίνουν στόχος κουτσομπολιού.
Η συγκλονιστική κατάθεση του μητροκτόνου
Στην αρχική κατάθεση που έδωσε ο μαθητής υποστήριξε ότι εκείνο το βράδυ ήταν στο σαλόνι του σπιτιού και έβλεπε μια ταινία θρίλερ: «Η μητέρα μου ήρθε και μου είπε να κλείσω την τηλεόραση και να πάω να κοιμηθώ, γιατί ήταν αργά, λέγοντάς μου «τι θα γράψεις αύριο;». Εγώ της απάντησα ότι θα πάω για ύπνο, μόλις τελειώσει η ταινία. Η παρότρυνσή της όμως με εκνεύρισε. 
Τότε εγώ, με ένα μαχαίρι που κρατούσα στα χέρια μου και έτρωγα καρπούζι, της επιτέθηκα και αυτή φοβήθηκε και έτρεξε προς το χολ. Την πρόλαβα και την έπιασα από τον ώμο με το αριστερό μου χέρι και με το μαχαίρι που κρατούσα στο δεξί, τη μαχαίρωσα στο στήθος δύο φορές. 
Ο πατέρας μου ξύπνησε και ήρθε στο χολ, αλλά δεν είδε τι είχε συμβεί, ούτε το μαχαίρι γιατί εγώ το είχα πάει στην κουζίνα στη θήκη για τα μαχαίρια».
Σημειώνεται ότι τον περασμένο Οκτώβριο προφυλακίστηκε στο Ψυχιατρείο του Κορυδαλλού, όμως την ίδια μέρα αποφυλακίστηκε με περιοριστικούς όρους και μπήκε στο Δημόσιο Ψυχιατρείο Αθηνών στο Δαφνί, καθώς κρίθηκε ότι είναι επικίνδυνος για τον εαυτό του και το περιβάλλον του.
star.gr


Σου άρεσε;

Σχολίασε