Η Τριερβελέρ «καίει» τον Ολάντ: «Μου ζήτησε να περάσουμε μαζί την τελευταία νύχτα» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Η Τριερβελέρ «καίει» τον Ολάντ: «Μου ζήτησε να περάσουμε μαζί την τελευταία νύχτα»

Η Τριερβελέρ «καίει» τον Ολάντ: «Μου ζήτησε να περάσουμε μαζί την τελευταία νύχτα»Best seller έχει γίνει το βιβλίο της Βαλερί Τριερβελέρ, το οποίο «καίει» τον Ολάντ με πιπεράτες αποκαλύψεις.
ΔΕΙΤΕ πως περιγράφει το τελευταίο της βράδυ με τον Γάλλο Πρόεδρο.
Η πρώην σύντροφος του Γάλλου Προέδρου,
μεταξύ άλλων, περιγράφει στο βιβλίο της το τελευταίο βράδυ με τον Γάλλο Πρόεδρο στα Ηλύσια Πεδία, προτού ανακοινωθεί και επίσημα ο χωρισμός τους, έπειτα από τοσκάνδαλο που ξέσπασε όταν μαθεύτηκε ότι την απατά με την Γαλλίδα ηθοποιό, Ζιλί Γκαγιέ.
hollande_2522863b-620x320.jpg
Σε νέα αποσπάσματα που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, η Τριερβελέρ, αναφέρεται στον Ολάντ ως εξής:
«Μου διαβάζει την ανακοίνωση. 18 ψυχρές και αλαζονικές λέξεις, η κάθε μια είναι σαν μαχαιριά. Επιχειρεί να με πάρει στην αγκαλιά του και να με φιλήσει. 
Δεν γίνεται να χωρίσουμε έτσι. Μου ζητάει να περάσουμε την τελευταία νύχτα μαζί. Καταφέρνω να απελευθερωθώ. Φεύγω με το πρόσωπο πλημμυρισμένο με δάκρυα».
Σε άλλο σημείο, υποστηρίζει πως παρά το γεγονός ότι η απιστία του Ολάντ είχε και πειστήρια, εκείνος συνέχιζε να της λέει ότι την αγαπάει ακόμα:
«Μου στέλνει μήνυμα στο κινητό. Συγγνώμη σε αγαπάω ακόμη» ήταν τα λόγια του μετά τις φώτο της ερωτικής του φωλιάς με την Ζιλί Γκαγιέ που προκάλεσαν σάλο.
star.gr


Σου άρεσε;

Σχολίασε