Νωρίς το μεσημέρι της ίδιας μέρας ο φακός του ΟΚ! απαθανάτισε τη Σταματίνα Τσιμτσιλή και τον Θέμη Σοφό στην παραλία
Σάντα Μαρία, όπου πήγαν για μπάνιο μαζί με τη μεγαλύτερη κόρη τους. «Μέσα στο φθινόπωρο προγραμματίζουν να γίνει η διπλή βάφτιση για τις κόρες τους.
Θα έχουν διαφορετικούς νονούς, αλλά θα βαφτιστούν την ίδια μέρα» αποκαλύπτει πηγή. Αμέσως μετά την επιστροφή της στην Αθήνα η παρουσιάστρια θα ξεκινήσει μαζί με τους συνεργάτες της την προετοιμασία της καθημερινής εκπομπής Happy Day.
.fthis.gr