Ελισάβετ Σπανού: «Έχω κάνει προσθετική στήθους» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Ελισάβετ Σπανού: «Έχω κάνει προσθετική στήθους»

Ελισάβετ Σπανού: «Έχω κάνει προσθετική στήθους»Σκέφτεται γρήγορα, απαντά ακόμη πιο γρήγορα, κάνει μορφασμούς, γελά δυνατά, σε αφοπλίζει με την ειλικρίνειά της. Η Ελισάβετ Σπανού είναι σίγουρα το κορίτσι της διπλανής πόρτας.
Από τη Φανή Πλατσατούρα
Τι γεύση σού άφησε το Πρωινό mou;
Η μόνη επαφή που είχα με την τηλεόραση, πριν βρεθώ στο Πρωινό mou, ήταν ως συνεντευξιαζόμενη. 
Έμαθα πολλά πράγματα από την τηλεόραση, απέκτησα νέες εμπειρίες και, το κυριότερο, έγινα γρήγορα μέλος μιας όμορφης παρέας...
Δεν θέλησα ποτέ να διεκδικήσω το ρόλο της παρουσιάστριας, ούτε ένιωσα πως είμαι μέρος ενός ξερού πάνελ. Η παρεΐστικη ατμόσφαιρα ήταν εκείνη που έκανε τη διαφορά στη δική μας εκπομπή…
Θέλεις να ανανεώσεις τη συνεργασία σου με το Πρωινό mou;
Δεν σκέφτηκα ποτέ να κάνω καριέρα στην τηλεόραση. Δεν έχω καμία τέτοια επιδίωξη. Θέλει πολλές ειδικές γνώσεις και εγώ δηλώνω «άσχετη». Έχω μάθει μόνο τα στοιχειώδη, που αρχίζουν και τελειώνουν στο «πώς να μην περνάς μπροστά από τις κάμερες».
Χωρίς να είμαι απόλυτη, δεν νομίζω ότι θα ξαναέκανα το Πρωινό mou, γιατί πέρασα πολύ όμορφα ένα χρόνο και απέκτησα την εμπειρία που ήθελα. Γιατί να επαναλάβω κάτι κάτω από τις ίδιες συνθήκες; Δεν νομίζω ότι υπάρχει κανένας λόγος.
Σε αναγνωρίζουν στο δρόμο;
Ναι, και μόνο έτσι αντιλαμβάνομαι την αναγνωρισιμότητα,, διότι δεν ανοίγω τηλεόραση, ούτε παρακολουθώ τι γράφεται για μένα. Να σκεφτείς, ούτε οι γονείς μου δεν με βλέπουν στην τηλεόραση, γιατί δουλεύουν εκείνη την ώρα. Εισπράττω θετικά τη δημοσιότητα στο σημείο που μου αναλογεί, αλλά ως εκεί. 
Δεν την έχω βάλει ως «έννοια» στο μυαλό μου. Απολαμβάνω βέβαια να με σταματάνε οι κυρίες στο σούπερ μάρκετ, να ακούω καλά λόγια και να μου δείχνουν εμπράκτως την αγάπη τους.
Σε έχει φέρει ο Πέτρος Κωστόπουλος σε δύσκολη θέση στον «αέρα»;
Ο Πέτρος έχει πολλά θετικά, τα οποία μπορούν να γίνουν υπό συνθήκες και «δύσκολα», όπως ο αυθορμητισμός και η ειλικρίνειά του. Πάντως, αν τον ζήσεις λίγο, δεν μπορείς να του κρατήσεις κακία. Μας πήρε λίγο χρόνο να εξοικειωθούμε, γιατί ήμασταν όλοι εντελώς άγνωστοι άνθρωποι μεταξύ μας. 
Τώρα, όμως, είμαστε μια ωραία παρέα. Ο Πέτρος ό,τι θέλει θα σ’ το πει εκείνη την ώρα, μπροστά σου. Μπορεί βέβαια να μη σ’ το πει και με τον πιο κομψό τρόπο, αλλά αυτή είναι και η γοητεία του, αν θες. Όσο για την Τζένη, τι να πω. Την εκτιμώ πολύ. Είναι ένας πολύ συγκρατημένος άνθρωπος, που ξέρει να κρατά ισορροπίες.
Ποια ενότητα της εκπομπής αγαπάς και ποια σε κουράζει;
Μου αρέσει πάρα πολύ η μαγειρική. Πολύ συχνά κάθομαι και παρακολουθώ τον Άκη να μαγειρεύει. Η ενότητα που δεν με αντιπροσωπεύει είναι το gossip. Είναι αυτό που, αν θες, με ενδιαφέρει λιγότερο. 
Δεν μου αρέσουν τα κακοπροαίρετα σχόλια, ούτε είμαι ο άνθρωπος που θα κρίνει και θα κατακρίνει. Δεν με νοιάζει καθόλου ποιος τα έχει με ποια, πού πήγε ο καθένας για μπάνιο ή τι φόρεσε. Αν έχω γνώμη για κάτι, θα την πω, αλλιώς προτιμώ να μη σχολιάζω τίποτα.
Θεωρείς ότι το gossip έχει ξεπεράσει τα επιτρεπτά όρια;
Πιστεύω πως, κατά κύριο λόγο, η τηλεόραση ασχολείται με την τηλεόραση. Και πολλές φορές τα θέματα που αναπαράγει δεν αφορούν κανέναν άλλον παρά μόνο τους ίδιους τους ανθρώπους της τηλεόρασης. 
Οι πρωινές εκπομπές σχολιάζουν κάτι που γράφτηκε στα περιοδικά, μετά έρχονται οι μεσημεριανές εκπομπές να σχολιάσουν τι ειπώθηκε στα πρωινά και έτσι δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος, για τον οποίο δεν υπάρχει εξήγηση. 
Θεωρώ λοιπόν, πως ναι, ίσως το κουτσομπολιό έχει ξεπεράσει τα όρια στο χώρο των media και τελικά δεν ενδιαφέρουν πια τον κόσμο όλες αυτές οι gossip ειδήσεις.
Βρέθηκες και εσύ πολλάκις στο στόχαστρο κουτσομπολιών λόγω της προσωπικής σου ζωής.
Ναι, στο παρελθόν ίσως δεν προστάτευσα αρκετά την εικόνα μου. Όσο περνάει ο καιρός, όμως, προσπαθώ να λειτουργώ αλλιώς και να μαθαίνω. 
Αν, για παράδειγμα, δω τώρα μια σχέση μου στα περιοδικά, θα νευριάσω περισσότερο με εμένα, που δεν κατάφερα να προστατεύσω όσο θα ήθελα αυτή τη σχέση μου, και λιγότερο με τον άνθρωπο που τράβηξε και δημοσίευσε τις φωτογραφίες. 
Χωρίς να θέλω να φανώ υπερβολική, θα σου πω ότι θα προτιμούσα να μη μαθευτεί ξανά καμία σχέση μου, αν δεν είναι αυτή που θα καταλήξει σε γάμο. Από την άλλη, όλα αυτά δεν είσαι πάντα σε θέση να τα ελέγξεις. 
Δεν θα ήθελα, δηλαδή, να καταπιεστώ ή να κλειστώ μέσα στους τέσσερις τοίχους για να μη δει κάποιος κάτι.
Παρ’ όλα αυτά, δημοσιεύθηκαν πριν από λίγες εβδομάδες φωτογραφίες με το νέο σύντροφό σου.
Ναι, κάθε εβδομάδα τα έχω και με άλλον. Είναι πρακτικά αδύνατο να τα έχω με όλους. (γέλια) Μάλλον τα έχω «φτιάξει» και με ανθρώπους που δεν ξέρουν ούτε εκείνοι ότι τα έχουμε. Κατά καιρούς, μου έχουν «χρεώσει» διάφορους δεσμούς. Πλέον δεν ασχολούμαι καθόλου, γελάω με όλα αυτά. 
Εξάλλου, ελεύθερο κορίτσι είμαι, υποχρεώσεις δεν έχω… Νομίζω πως η προσωπική μου ζωή, όπως και όλων των ανθρώπων, από τη στιγμή που δεν προσβάλλουν ή θίγουν ζωές άλλων, είναι δικαίωμά μου.
Έχεις κατηγορηθεί από τον Δημήτρη Αλεξάνδρου ότι εκμεταλλεύεσαι τους δεσμούς σου για να διαφημιστείς.
Καλώς έκανε και το είπε αυτό ο Δημήτρης, αν έτσι ένιωσε. Επειδή, όμως, έχει περάσει ήδη ένας χρόνος, είναι κρίμα και για τους δυο μας να γίνονται ακόμη ερωτήσεις πάνω σ’ αυτό το θέμα! Δεν θα ήθελα, λοιπόν, να πούμε τίποτα άλλο για τον Δημήτρη.
Αν ερχόταν καλεσμένος στην εκπομπή, θα απουσίαζες;
Όχι βέβαια. Γιατί να απουσιάζω; Δεν υπάρχει κανένας λόγος.
Έχεις ζήσει παραμυθένιους έρωτες;
Είμαι άνθρωπος που ενθουσιάζομαι και βιώνω τις καταστάσεις έντονα. Κάθε έρωτας στην αρχή του είναι παραμυθένιος, οπότε, όπως καταλαβαίνεις, έχω ζήσει τέτοιους έρωτες. Και μακάρι ο έρωτας να μην έφευγε ποτέ από τη ζωή των ανθρώπων! Θα ήθελα πάρα πολύ να κάνω οικογένεια, να ερωτευτώ ξανά…
Τι σε προσελκύει σε έναν άντρα;
Η εξυπνάδα του, το ύφος του, η ηθική του, η σταθερότητά του, η συγκροτημένη σκέψη του. Η εξωτερική εικόνα δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Δεν θα μπορούσα, π.χ., να είμαι με έναν άντρα που είναι αρκετά μεγαλύτερος από μένα, αλλά αντικειμενικά έχω υπάρξει με άντρες που δεν ήταν ωραίοι. 
Είχαν παραπάνω κιλά ή ήταν πιο κοντοί από μένα. Ποτέ δεν ήταν το κριτήριό μου η εξωτερική εμφάνιση. Ήθελα να περνάω καλά, να νιώθω όμορφα.
Ενοχλείσαι όταν οι άντρες προσκολλώνται στην εξωτερική σου εμφάνιση;
Δεν με πειράζει. Ποια γυναίκα δεν θέλει να τη βλέπουν ωραία; Το μόνο που, αν θες, μου περνάει σαν σκέψη είναι πως αυτός που κοιτάζει μόνο την εμφάνιση κάποιου σίγουρα θα βρει κάποια στιγμή όχι μία ωραιότερη αλλά πολλές! 
Υπάρχουν πολλές και πολύ ωραίες γυναίκες που κυκλοφορούν έξω. Να σου πω και την αλήθεια, νιώθω πως σίγουρα δεν είμαι αυτό που λένε «η κούκλα». Σε καμία περίπτωση. Αν με ρωτούσες, θα σου έλεγα πως δεν με βρίσκω ούτε όμορφη ούτε άσχημη.
Είσαι άνθρωπος των σχέσεων ή προτιμάς τη μοναξιά σου;
Αγαπώ τη μοναξιά μου και υπήρξαν περίοδοι στη ζωή μου που ήμουν δίχως κάποια σχέση. Μένω μόνη μου για διαστήματα και αυτό δεν με ενοχλεί καθόλου. Το αντίθετο μάλιστα. Θα έλεγα πως με φοβίζει περισσότερο το «μαζί» από το «μόνη» μου. 
Γιατί για να συνυπάρξεις με έναν άνθρωπο, πρέπει να κάνεις κάποιες υποχωρήσεις και εγώ δύσκολα μπαίνω σε καλούπια, παρά μόνο αν είμαι πολύ ερωτευμένη. Τότε ναι, αφήνομαι και αν αυτό το «μαζί» τελειώσει, πληγώνομαι πολύ.
Σου αρέσει να ντύνεσαι σέξι;
Έχω κάνει σέξι φωτογραφίσεις, έχω ντυθεί προκλητικά στην εκπομπή, έχω φωτογραφηθεί με εσώρουχα. Δεν θα σ’ το παίξω λοιπόν «παναγία», ούτε θα αποποιηθώ όσα έχω κάνει στο παρελθόν. 
Απλά στην καθημερινή μου ζωή δεν είμαι καθόλου σέξι. Κυκλοφορώ με αθλητικά και φαρδιά ρούχα. Σχεδόν δεν με αναγνωρίζεις στο δρόμο. Είμαι τελείως χύμα. Και έτσι μου αρέσω καλύτερα.
Τι ανασφάλειες έχεις με την εικόνα σου;
Ό,τι θες. Από το ότι έχω πεταχτά αυτιά μέχρι το ότι η μέση μου είναι πολύ λεπτή. Μετά τα σκέφτομαι καλύτερα και γελάω η ίδια με τον εαυτό μου. Όταν ένιωσα ανασφάλεια με το στήθος μου, πήγα και έκανα προσθετική. 
Και δεν είχα κανένα πρόβλημα να το πω δημόσια. Στο μέλλον, ενδεχομένως να τολμήσω να κάνω κι άλλες πλαστικές επεμβάσεις, αν αυτές μου προσφέρουν το αποτέλεσμα που θέλω ή μπορούν να βελτιώσουν κάποια σημεία της εμφάνισής μου. Δεν έχω τέτοια κολλήματα ως άνθρωπος.
Προσέχεις τη διατροφή σου;
Όταν ήμουν 16 χρόνων, είχα πάρει επτά κιλά παραπάνω και είχα πάθει ένα μικρό σοκ. Τώρα πια, το θέμα των κιλών δεν με απασχολεί καθόλου. Ειδικά τις είκοσι τελευταίες ημέρες έχω κάνει πολλές παρασπονδίες. 
Ευτυχώς, όμως, τρώω τα πάντα και δεν παχαίνω. Προσπαθώ πάντως να διατηρώ έναν έλεγχο, χωρίς όμως να οδηγούμαι σε ακρότητες.
Ποιον Έλληνα παρουσιαστή θαυμάζεις;
Από γυναίκες θαυμάζω την πορεία της Ελένης Μενεγάκη. Ποιος μπορεί να αμφισβητήσει ότι είναι τόσα χρόνια σταθερά ψηλά, κάνοντας ένα ζωντανό πρόγραμμα. Η Ελένη Μενεγάκη είναι μια σταθερή αξία στο χώρο της τηλεόρασης. Από τους άντρες θα σου πω τον Πέτρο Κωστόπουλο.
Πώς αποφάσισες να κάνεις «στροφή» στα μπουζούκια;
Με τα χρόνια κατάφερα να ξεπεράσω διάφορα κολλήματα που είχα στο παρελθόν. Παλαιότερα είχα ενοχές αν άκουγα άλλο είδος μουσικής από αυτό που μου άρεσε και είχα δαιμονοποιήσει τα μπουζούκια. 
Ήταν λάθος μου. Φέτος έκανα λαϊκό πρόγραμμα και θέλω να σου πω ότι το ευχαριστήθηκα όσο τίποτα άλλο. Τελικά, το να βλέπεις τον κόσμο να διασκεδάζει με τα λαϊκά τραγούδια σε γεμίζει απίστευτα.
Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου βήματα;
Άλλαξα δισκογραφική εταιρεία πρόσφατα και είμαι ήδη σε αναζήτηση καινούριου τραγουδιού, το οποίο και προγραμματίζουμε να βγει τέλη Αυγούστου. 
Το καλοκαίρι, μάλιστα, ετοιμάζομαι να φύγω στην Αμερική για σπουδές μιούζικαλ. Θα πάω για ένα μήνα να κάνω σεμιναριακά μαθήματα πάνω σε θέατρο,τραγούδι, χορό.
Πηγή: LIKE


Σου άρεσε;

Σχολίασε