Αυτός είναι ο αστυνομικός που εμπνεύστηκε το επίσημο σύνθημα της εθνικής μας | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Αυτός είναι ο αστυνομικός που εμπνεύστηκε το επίσημο σύνθημα της εθνικής μας

Αυτός είναι ο αστυνομικός που εμπνεύστηκε το επίσημο σύνθημα της εθνικής μας«Στη Βραζιλία ήρθα , Ελλάδα σ αγαπώ, παντού σ ακολουθώ.
 Στη Βραζιλία ήρθα, στη χώρα του Πελέ, όλα τα βλέπω μπλε. Στη Βραζιλία ήρθα, κούπα να πάρουμε, να τους τρελάνουμε.»
Αυτό είναι το σύνθημα  της ομάδας μας το οποίο συνέθεσε ένας αστυνομικός, ο Νίκος Σταθοράκης...
Ο συνθέτης του παραπάνω συνθήματος είναι μέλος της ομάδας ΔΙΑΣ και ένας από τους λίγους Έλληνες που κατάφεραν να ταξιδέψουν ως τη Βραζιλία. Εκείνος ήταν τυχερός και ακολούθησε την εθνική μας καθώς αναδείχθηκε νικητής στο διαγωνισμό του ΟΠΑΠ «Πες το σύνθημα».
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι συμμετοχές στο διαγωνισμό ξεπέρασαν τις 2.000 και οι ψήφοι τις 100.000!
«Δεν περίμενα να είμαι ο νικητής! Μου άρεσε το σύνθημά μου, πίστευα ότι θα άρεσε και στον κόσμο, αλλά όταν είδα ότι κέρδισα κιόλας, η χαρά μου ήταν απερίγραπτη. Ακόμη δεν το έχω συνειδητοποιήσει» δήλωσε ο κ. Σταθοράκης κατά την τελετή απονομής του πρώτου βραβείου.
«Τους στίχους τους έγραψα πολύ γρήγορα. Σε πέντε λεπτά μέσα λέω να γράψω ένα σύνθημα και κατευθείαν να το ανεβάσω. Δεν ξέρω θα μπορούσα να γράψω και κάτι άλλο αλλά η επιλογή μου με δικαίωσε!» πρόσθεσε.
πηγή:star.


Σου άρεσε;

Σχολίασε