Κατερίνα Καινούργιου: "Aυτή τη σχέση μου τη χρώσταγε ο Θεός" | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Κατερίνα Καινούργιου: "Aυτή τη σχέση μου τη χρώσταγε ο Θεός"



Κατερίνα Καινούργιου: "Aυτή τη σχέση μου τη χρώσταγε ο Θεός"

"Ο Βασίλης είναι τζέντλεμαν, ευγενικός, αληθινός και με προσέχει".


Η Κατερίνα Καινούργιου είναι ευτυχισμένη και φαίνεται.
«Είναι η πιο ώριμη και συνειδητοποιημένη σχέση μου.
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω κάνει πολλές σχέσεις στη ζωή μου, αλλά είμαι πολύ καλά με τον Βασίλη...
Νιώθω ότι αυτό το δώρο, αυτή τη σχέση μου τη χρώσταγε ο Θεός, γιατί είχα ταλαιπωρηθεί στην προσωπική μου ζωή», εξήγησε στο big fish.
Kαι συνέχισε:
«Ο Βασίλης είναι τζέντλεμαν, ευγενικός, αληθινός και με προσέχει.
Συνδυάζει πολλούς ρόλους.
Είναι ο σύντροφός μου, ο αδελφός μου, ο καλύτερός μου φίλος, όλα».
Η Κατερίνα Καινούργιου αποκάλυψε ότι κάνουν σχέδια για το μέλλον.
«Ο γάμος είναι στα σχέδιά μας, αλλά όχι ακόμα.
Όταν είναι να παντρευτώ θα το ανακοινώσω η ίδια.
Στην παρούσα φάση δεν σκεφτόμαστε κάτι τέτοιο»


Σου άρεσε;

Σχολίασε